Volgers

donderdag 25 juni 2026

Vlinders

 Bij GCC is er het thema 'Vlinders' ( maar dan geen (digi) stempels )

Ik had nog een paar kaartjes in mijn mapje 'te plaatsen' staan :


Een stansje wat ik amper heb gebruikt; dp uit de voorraad, een tekstje erbij en een vlindertje erop. 


Hier nog eens in een ander kleurtje




En dit is het voorbeeldje waar ik het naar heb gemaakt, een kaartje dat ik kreeg voor mijn verjaardag van Angélique, mooi toch ? Alleen is dit een heel ander soort stans die open gewerkt is, ik heb zelf maar wat geïmproviseerd.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin.


woensdag 24 juni 2026

Lekker een ijsje !

 Een koetje die een lekker ijsje eet :) Deze digi is te vinden bij Carlins Kaartenparadijs :


Vrolijk papier erachter, en de postzegelstans, makkelijk om restjes te verwerken op zo'n kaartje.
De digi ingekleurd met mijn Derwents, 

Bij Knutsel en kadootjes is er een Challenge 'Vakantie' waar ik aan mee wil doen met dit kaartje.
En ook bij Dutch Card Lovers wil ik meedoen met de Challenge ' Eten '

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin.


zondag 21 juni 2026

Jarig !

 Gisteren was mijn jongste zoon jarig, maar aangezien ik dan de reminder van Carlin's Kaartenparadijs had, plaats ik het kaartje voor hem vandaag :


De wielrenner is een digi van Carlin's Kaartenparadijs en vind je op Prijzenpagina 3
Ik heb de letters van het bedrijf waar onze Stefan werkt erop gemaakt ( ICC) Hij werkt bij een groothandel voor onderdelen van koersfietsen.
Met het dessinpapier gespeeld : een cirkel eruit gehaald en ge-embossed, terug geplakt met nog een cirkel in kraft erachter; tekst  is gestempeld.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij GCFAS gebruik dessinpapier.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin


zaterdag 20 juni 2026

Reminder Challenge 95 Carlin's Kaartenparadijs

 We zijn weer toe aan de reminder voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs en deze keer gaan we :

WE GAAN NAAR ZEE / WE'RE GOING TO THE SEA



Deze leuke strandhuisjes vond ik ergens op internet. Er onder 'water' gemaakt met een embossingfolder, erboven een tekst gestempeld.

Willen jullie graag kans maken op een leuke digiset van Beccy of van Carlin's Kaartenparadijs, doe dan mee met deze Challenge, het kan nog tot eind deze maand.



Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,




dinsdag 16 juni 2026

Nog eens stempelen zonder te kleuren

 Ik heb nog een kaartje voor de Challenge bij 4 Seasons Swap Challenge


Dit kaartje heb ik gelift naar een kaartje wat ik had gekregen voor mijn verjaardag. De bloemen zijn van een stempelsetje, deze in rood gestempeld en verhoogd opgeplakt. Voor de rest, zoals het voorbeeldje de kaart rustig gehouden.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin


zaterdag 13 juni 2026

Set van drie kaartjes

 Bij de Juni Challenge van De Egel vragen ze om een setje van drie bijpassende kaartjes.

Ik heb een stempelsetje erbij gezocht met bramen ( of zijn het frambozen ? ) In ieder geval heb ik ze ingekleurd met paars, dus het zijn voor mij bramen.


Bij dit kaartje heb ik diverse bramen op een achtergrondje gestempeld, de achtergrond is met inkt gemaakt in paars en groen; een blaadje, ook uit de set , gestempeld en geknipt en achter de tekst geplaatst.




Hier de grootste stempel uit dit setje, ingekleurd met Derwents, tekst erbij;


En nog eens die grote stempel, maar dan deels, een tekst erboven en papier erachter.


Hier nog eens de drie kaartjes samen.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin.


donderdag 11 juni 2026

Een hertje

 En wordt vervolgd met de digi's van Kit and Clowder, dit is er weer eentje van die Adventkalender :


Ook hier weer papier uit het blokje van de Wibra erachter, tekstje van Nobody Else en nog een paar sterretjes erbij.
Dit kaartje plaats ik bij 52 weeks to Christmas

Hier nog een paar fotootjes van de bloemen in onze tuin, weer 'eigen kweek' :)



En nog leuk om te vermelden dat ik in de Top 3 sta bij KMP met dit kaartje :




Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin