Bij GCC is er het thema 'Vlinders' ( maar dan geen (digi) stempels )
Ik had nog een paar kaartjes in mijn mapje 'te plaatsen' staan :
Bij GCC is er het thema 'Vlinders' ( maar dan geen (digi) stempels )
Ik had nog een paar kaartjes in mijn mapje 'te plaatsen' staan :
Een koetje die een lekker ijsje eet :) Deze digi is te vinden bij Carlins Kaartenparadijs :
Gisteren was mijn jongste zoon jarig, maar aangezien ik dan de reminder van Carlin's Kaartenparadijs had, plaats ik het kaartje voor hem vandaag :
We zijn weer toe aan de reminder voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs en deze keer gaan we :
WE GAAN NAAR ZEE / WE'RE GOING TO THE SEA
Ik heb nog een kaartje voor de Challenge bij 4 Seasons Swap Challenge
Bij de Juni Challenge van De Egel vragen ze om een setje van drie bijpassende kaartjes.
Ik heb een stempelsetje erbij gezocht met bramen ( of zijn het frambozen ? ) In ieder geval heb ik ze ingekleurd met paars, dus het zijn voor mij bramen.
En wordt vervolgd met de digi's van Kit and Clowder, dit is er weer eentje van die Adventkalender :