Een poosje geleden zag mijn moeder een klassiek kaartje tussen de kerstkaartjes staan. 'Die vind ik nog het mooist zoiets ' zei ze. Dus ik aan de slag om met knipvellen die ik zelden of nooit gebruik, en stickervellen, idem dito, een paar kaartjes te maken voor haar. Een paar zonder tekst, zodat ze die ook voor andere gelegenheden als verjaardag kan gebruiken. Die ene eventueel als trouwkaart of voor een huwelijksverjaardag.
Dit is dus niet de stijl die jullie van me gewoon zijn, maar ik wou ze toch even laten zien.
Ik vind het altijd leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin.
