Volgers

zondag 17 januari 2016

Klassieke kaartjes

Een poosje geleden zag mijn moeder een klassiek kaartje tussen de kerstkaartjes staan. 'Die vind ik nog het mooist zoiets ' zei ze. Dus ik aan de slag om met knipvellen die ik zelden of nooit gebruik, en stickervellen, idem dito,  een paar kaartjes te maken voor haar. Een paar zonder tekst, zodat ze die ook voor andere gelegenheden als verjaardag kan gebruiken. Die ene eventueel als trouwkaart of voor een huwelijksverjaardag. 



Dit is dus niet de stijl die jullie van me gewoon zijn, maar ik wou ze toch even laten zien.

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,
Karin.

donderdag 14 januari 2016

Kerst 2

Deze keer een 'vlugge' kerstkaart voor 52 weeks nl. met een plaatje van een kerstkaartje wat ik ooit heb ontvangen, prentjes van Anton Pieck doen het altijd goed op een kaartje.
Weer met de mal die ik gisteren ook heb gebruikt, en ook de bloem die bij de mal hoort. De tekst is zelfgemaakt.
Opnieuw met de sketch van Cheerful Sketches mijn tweede inzending.
Sorry voor de slechte foto maar het is nu heel slecht weer, en ik heb er een lamp op gezet om te fotograferen, met flits krijg je te veel reflectie.

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorig kaartje. ik vind het leuk om te lezen.

groetjes,
Karin.


woensdag 13 januari 2016

35 jaar

Een kaartje voor onze oudste zoon die over een paar weekjes 35 jaar wordt. De cijfers heb ik geprint en uitgeknipt. Het figuurtje en de teksten zijn weer van een stempelsetje wat ik pas heb gekocht. Ik heb het al een paar keer gebruikt, het zijn leuke figuurtjes.

De mal is pas gekocht, van Marianne Design, CR1203. De sketch is van Cheerful Challenge

Hartelijk dank voor jullie reacties op mijn vorig kaartje, ik vind het leuk om het te lezen.

Groetjes,
Karin.

maandag 11 januari 2016

Een bloemetje voor jou.....

Nog een leuk setje wat te verkrijgen is bij Beccy's Webshop is de ' Thinking of you ' Set :

Leuk zonnebloemen, zie hier mijn kaartje :

Ik heb ze in een frame geplaatst, het lijkt net een klein schilderijtje. Een paar bloemen heb ik verhoogd erop geplakt voor een leuk effect te geven. Tekst is zelfgemaakt.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij An Ma Creatief aan de Challenge ' Bloemen '.

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorig kaartje, ik vind het altijd leuk om te lezen.

Groetjes,
Karin.

donderdag 7 januari 2016

kerst 1

Nog net op de valreep van de 1e week bij 52 Weeks plaats ik dit kaartje.

Ik wil graag meedoen met de Challenge bij hun. Met dit papierblokje ben ik al eens eerder bezig geweest, en het hertje is ook een digi die ik al eerder heb gebruikt.

Ver van kerstweer want het begint hier flink te stormen. Het is amper licht geweest vandaag, zowat de hele dag regen gehad.

Leuk om jullie reacties te lezen, bedankt ervoor !

groetjes,
Karin.

maandag 4 januari 2016

Samen op de tandem !

Een nieuw jaar en dus ook weer nieuwe digisets die te verkrijgen zijn bij Beccy's Webshop .

Ik begin met een hele leuke : Een (echt)paar op de tandem.

Ik heb er een kaartje mee gemaakt voor een huwelijks jubileum :

Is die niet grappig ? De tekst is zelfgemaakt, ' gefeliciteerd' is wel een stempeltje.

Wil je graag een kansje maken om deze leuke digiset te winnen of een ander naar keuze uit haar webshop., doe dan mee met de Challenge bij Beccy's Place .

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Challenge bij Stampin your Way met het thema ' Vervoer '

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties te lezen, alvast dank ervoor. 

groetjes,
Karin.

zaterdag 2 januari 2016

8 jaar !

Het nieuwe jaar pas begonnen en gelijk al de eerste verjaardag :

Vandaag wordt onze kleindochter 8 jaar. Een grote meid wordt het weeral.
Voor dit kaartje heb ik de digiset  Scooter Girl van Beccy gebruikt . Om er een leuk kleurplaatje van te maken heb ik nog het boompje van Tiddly Inks erop gezet, ook nog een paar wolkjes gemaakt met photoshop en het geheel ingekleurd.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Challenge 'Anything Goes ' bij Kleuren met potloden .
En ook bij Cards en Scrap Challenge aan het thema Kinderkaart.

Ik wens jullie allemaal een goede gezondheid en een creatief jaar !

Groetjes,
Karin.