Volgers

woensdag 28 november 2012

Snuffelmiddag

Ik ben vanmiddag naar de snuffelmiddag van Creapaleis geweest.
Het was weer gezellig druk. Ik kon met moeite bij de snijmalletjes :) Maar toch gelukt en het een en ander meegebracht waar ik echt naar op zoek was. De voorbeeldjes die ze maakten waren ook heel leuk maar het was te druk aan de tafel om bij te schuiven.

Dus we hebben weer wat nieuwe spulletjes om eens creatief bezig te zijn.
Vanavond niet meer, ik ga me installeren voor tv en een aflevering Midsomer Murders bekijken :)

Groetjes en tot ziens !
Karin

1 opmerking:

  1. Dat zal wel een gezellig namiddag geweest zijn en zo te horen heb je ervan genoten en dan ook nog geslaagd in je aankopen.
    'k Ben benieuwd wat er nog komt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen