Volgers

woensdag 22 mei 2013

Met pensioen !


Volgende week gaat een collega van me met pensioen. 40 jaar heeft ze bij ons op school op de administratie gewerkt. Dat zie je niet veel meer zo'n lang dienstverband bij dezelfde werkgever.
Ik had eerst een ander kaartje gemaakt, maar kreeg ineens een mail dat we zoveel mogelijk kaartjes met iets van oranje erop moesten inleveren bij de directie-secretaresse. Dat vonden ze zomaar leuk om aan onze collega te geven. Tegen mij moest je dat geen twee keer zeggen :) Ik ben gelijk in mijn crea-kast gedoken op zoek naar papier met oranje en heb bovenstaand kaartje gemaakt. Toch wel lief vind ik die poes :)

Bij Scrap-Cards Challenge is er momenteel een thema met dieren. Daar zou ik graag aan mee willen doen met dit kaartje.

Groetjes,
Karin.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Karin,

    Leuk kaartje. Helemaal in een lentesfeer. Nu de lente nog,...

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt.
    De opdracht is goed gelukt. Je collega is vast en zeker blij met deze kaart en natuurlijk ook de andere kaarten
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Karin, daar zal ze blij mee zijn.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the card and the cat image is gorgeous.xx

    BeantwoordenVerwijderen