Volgers

maandag 11 november 2013

Bauble Set


Vanaf vandaag is er weer een nieuwe set te verkrijgen bij Beccy's Place nl. de Bauble Set.


Ik heb er volgende kaartjes mee gemaakt :



Bij deze twee heb ik een van de kerstballen geprint op een achtergrondpapier, daar een gestanste 'bal' oftewel een rondje op geplakt uit een blok kerstpapier. De kerststerren heb ik apart geprint en ingekleurd met Derwent, net zoals het groene takje wat ik bovenaan heb geplakt. Verder de kaartjes afgewerkt met lint en een eigen gemaakt tekstje.


Op deze kaart heb ik een combi gemaakt van een paar kerstballen uit de set, geprint en ook ingekleurd met Derwent. Later verwerkt tot dit kaartje. 

Kijk ook eens op de site bij Beccy naar de creaties van de overige leden van het DT !

Leuk om jullie reactie te lezen op mijn kaartjes. Bedankt ervoor !

groetjes,
Karin

6 opmerkingen:

  1. Die zijn zeker mooi geworden.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat zijn mooie kaartjes Karin

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaartjes Karin, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 3 voorbeeldkaartje, je was zeker niet te stoppen om met deze prachtige digitals te werken.
    Leuk gemaakt Karin.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Adorable cards made with BECCY'S images...xxx

    BeantwoordenVerwijderen