Volgers

dinsdag 27 mei 2014

30 jaar !

Mijn jongste zoon wordt volgende maand 30 jaar. Het was even goed nadenken en zoeken wat ik op zijn kaartje wilde zetten. Een bakkertje en zijn sport atletiek, heb ik de laatste jaren als thema gehad, nu moest het eens iets anders zijn. Al zoekend op het world wibe web kwam ik deze papegaai tegen en vond die wel leuk.
Met zijn vleugel wijst hij de leeftijd aan, wel grappig.

De kaart heb ik gemaakt naar de Challenge bij DCL : Maak een kaart in Craft/Bruin tinten in combinatie met wit en 1 afstekende kleur.
Bij mij is dit dus blauw als derde kleur geworden.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden ! 

Veel dank voor jullie reacties op mijn vorige kaartje. Altijd leuk om te lezen.

Groetjes,
Karin.

12 opmerkingen:

  1. Dat heb je leuk gemaakt, Karin!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is leuk Karin.
    Mooi kaartje voor je zoon.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super leuke kaart Karin.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje voor de jarige

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful card for your son Karin,may I wish him all the best.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karin,
    Wat een schitterende kaart en wat een leuke stempel.
    Ik ben ook even verder gaan snuffelen op je blog en zag dat ik heel wat mooie kaarten voorbij komen, Toevellig ook een kaart, met een digi die ook op dit moment aan het inkleuren bent. Je zal hem binnenkort wel voorbij zien komen op mijn blog.
    Fijn weekend.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grappig gedaan Karin, soms is het moeilijk hè, om iets persoonlijks te maken. Soms heb je alle thema's opgebruikt en moet je wat anders bedenken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is mooi gemaakt en dat blauw steekt mooi af bij het kraft. Ik zie alleen dat je 3 afstekende kleuren gebruikt hebt.
    Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk! iets te veel accentkleuren, maar de papegaai is gaaf! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi gedaan leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen