Volgers

maandag 22 september 2014

Kleurenpuzzel


Vorige week amper tijd gehad maar nu een paar kaartjes weer achter elkaar. Vooral omdat de Challenge waar ik dit kaartje voor heb gemaakt morgen afloopt zag ik ineens.

Ik heb deze kleurenpuzzel gemaakt voor Scrap-Cards Challenge waar je zoveel mogelijk kleuren uit een foto moet gebruiken. Een digi erop, waar die vandaan komt ik weet het echt niet. ik heb die verhoogd opgeplakt. De tekst komt van een setje 'Elines Words', het papier waar ik op heb gestempeld heb ik gescheurd, wat een apart effect geeft.

Hartelijk dank voor jullie reacties op mijn vorige kaartje.
groetjes,
Karin.

7 opmerkingen:

  1. Dat was vast puzzelen om dit in mekaar te krijgen.
    't Geeft een leuk effect.
    En ik denk wel te weten waar dat stempeltje vandaan komt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is gorgeous,a lovely image,design and details.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker vrolijk kaartje, Karin! Nou ja, niet voor het muisje, dat zeult zich een breuk. :)
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart, super om te zien hoe je onze kleuren foto heb gebruikt.
    Dankjewel voor het meedoen bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Groetjes Anita DT lid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende fleurige kaart, Karin. Heel gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen