Volgers

donderdag 16 oktober 2014

Condoleance-kaartje

Dit is een kaartje die ik meestal op voorraad heb, en in een mapje op mijn pc staat met ' nog niet geplaatst op blog' .
Ik zie dat er bij Cards en Scrap een Challenge is : maak een ' Sterkte of Condoleance kaart '

Ik heb de mal van Leane ' Roses ' Lea 003 hiervoor gebruikt in dezelfde kleur als de achtergrond. Het papier is van een blokje wat ik al lang heb liggen, echt geschikt voor een condoleance kaart vind ik. De tekst is zelfgemaakt.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes,
Karin 

15 opmerkingen:

  1. Deze opdracht staat ok nog op mijn lijstje.
    Jij bent er alvast heel goed in geslaagd.
    Niet te druk, zo horen condoleance kaartjes te zijn.
    Mooi gedaan Karin.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Hoi Karin,

    Een mooie stijlvolle kaart ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stijlvol kaartje voor een trieste aangelegenheid

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, Karin!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello dear Karin, my this is one awesome project, great colours and gorgeous die used.xx
    The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooi kaart .
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij het Cards & Scrap Blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie stille kaart Karin zo moeten deze kaartjes zijn.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart.
    Mooi kleuren en de roos past er goed bij.

    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel stijlvolle aart. Mooi gedaan.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. .hope you have entered my candy which ends soon...
    aNNie .xx

    The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Karin ,
    heel mooi en stijlvol kaartje
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie stijlvolle kaart! Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart voor deze trieste gelegenheid heb je weten te maken Karin!
    Bedankt voor het mee doen bij C&S!
    Groeten Mieke

    BeantwoordenVerwijderen