Volgers

donderdag 16 april 2015

Een cupcake met aardbei

Goedemorgen bloggers !
Deze 'lekkere' kaart heb ik gemaakt volgens de Challenge bij Dutch Card Lovers
maak een kaart volgens dit kleurenschema :


Lekkere vrolijke kleurtjes dus. Ik had het plaatje van de cupcake in een boekje 'Mijn Hobbykaart ' die ik ooit bij Action heb gekocht. Voor de rest heb ik de kaart rustig gehouden, ook al omdat ik niet direct achtergrondpapier vond wat erbij past.

Hartelijk dank voor jullie reacties op mijn vorig kaartje, leuk om te lezen.

Groetjes,
Karin.


16 opmerkingen:

  1. Dat heb je heel mooi gemaakt Karin dit kaartje met het kleurenthema van DCL.... leuke cupcake....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk en lekker...:-!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a gorgeous card,fab image.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit ziet er een lekker kaartje uit met een hele mooie kleurencombinatie.
    Mooi gemaakt Karin.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt, Karin.
    Hele mooie kleuren zijn het.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie de kleurtjes allemaal terug, mooi kaartje hoor! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk kaartje! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart. Mooi in deze kleuren en plaatje. Alles past perfect bij elkaar
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mmm wat een lekker ik bedoel leuk kaartje!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart, bij deze kleurencombinatie verwacht je niet gelijk een cupcake, dat maakt het des te leuker.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leukerd! Mooi gedaan en grappig zo met die cupcake.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er goed uit hoor, mjummie. Bedankt voor deze smakelijke bijdrage aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen