Volgers

vrijdag 29 januari 2016

Vintage Love

Zoveel reacties op mijn vorig kaartje, dat doet een mens deugd. Bedankt allemaal !

Eerst even iets anders wat ik wil laten zien. Vorige week hadden we een bruiloft in de familie en natuurlijk ben ik ook weer creatief aan de slag geweest. Deze keer een bruidstaart van handdoekjes gemaakt :



Het bruidje vond het heel leuk. 

En nu over naar een paar CAS-kaartjes gemaakt met een nieuw stempeltje nl. Vintage Love van Kaisercraft. wat ik heb gekocht met een kadobon die ik heb gewonnen.



Op de achtergrond eerst gestempeld met een houtnerfstempel met lichpaars. Ik heb nog geen tekst toegevoegd, zodat ik ze voor diverse gelegenheden kan gebruiken. Met een fineliner streepjes erop gezet, een ideetje wat ik al op andere blogs heb gezien.

Met deze kaartjes wil ik graag meedoen bij KIC Challenge aan het thema CAS-kaartjes.

Ook nog welkom aan mijn nieuwe volgertje Anja. Ik heb me ook al op jouw blog aangemeld zodat we bij elkaar leuke ideetjes kunnen opdoen.

Groetjes,
Karin.

10 opmerkingen:

  1. Woooow Karin wat een leuke bruidstaart gecreëerd...dat is heel leuk om als cadeautje te geven...
    en ook je 2 kaartjes zijn heel leuk...inderdaad een mooie stempel is dat...KNAP gedaan weer...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent weer flink aan de slag.geweest,op je creativiteit staat geen grens. Mooi hoor!
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat supermooi die handdoekjestaart !
    Erg leuke kaarten ook !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie taart, zo zonde dat het terug uit elkaar gehaald moet worden, maar de presentatie is op deze manier toch veel mooier dan gewoon een papiertje eromheen.
    Knap gemaakt.
    Ook met je nieuwe spulletjes aan de slag geweest en leuke kaartjes mee gemaakt.
    Mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat ziet er allemaal heel goed uit Karin, mooi gedaan met die handdoeken en gave kaarten.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karin,

    Super hoe die handdoeken gevouwen zijn. En mooie die CAS kaart.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een originele bruidstaart, Karin! Je kaartjes zijn ook erg leuk. Lekker om met je nieuwe spulletjes aan de slag te kunnen gaan.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie creaties heb je gemaakt.
    heel leuk die handdoeken taart.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke bruidstaart, Karin. Ook je kaart met je nieuwe stempel vind ik heel gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen