Volgers

woensdag 16 maart 2016

Put your hat on .....

Met de Free Digi van Bugaboo genaamd 'Peeker March'  heb ik dit kaartje gemaakt.
De Sketch is van Creaine Challenge voor de Challenge ' Goed Gemutst '
Dit grappige meisje heeft een leuk hoedje op. Ik heb er ook nog een paar Gerbera's op verwerkt van Beccy . Het kaartje is voor iemand die me in mijn oor fluisterde dat gerbera's haar lievelingsbloemen zijn. Ze heeft geen blog, dus ik neem aan dat ze hier niet zal kijken.
De swirl is van een mal die ik pas heb ontvangen als prijsje.

En nog een leuk berichtje : met mijn kaartje voor Catch The Bug , de sketch-Challenge, heb ik de tweede prijs gewonnen. Ik mag een paar digi's uitzoeken bij Bugaboo. Altijd leuk zoiets !

Ik vind het leuk om jullie reactie's te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin.

9 opmerkingen:

  1. wow super leuk en wat een mooie hoed :)
    groetjes Ine, dankjewel voor het meedoen bij Creaine. Succes.!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje en gefeliciteerd met je prijzen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kaartje Karin....wat een vrolijke kleurtjes en ook het stempeltje prachtig ingekleurd...
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijsje....heel leuk voor je....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en vrolijke kaart! dankjewel dat je meedoet aan de challenge bij Creaine! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een tof kaartje.
    Leuk gemaakt met de freebie, hier zet ik mijn hoedje voor af.
    Gefeliciteerd met je prijs. Dat is zeker altijd leuk.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt,
    leuke kleuren combinatie heb je gebruikt heel vrolijk.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd Karin, gefeliciteerd met je prijsje! Wist je dat je dit kaartje mee kan laten doen bij de lopende zaterdag challenge van Catch the bug?

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lief kaartje.
    Dank je wel voor je deelname aan creaines challenga.
    groetjes Geesje (DT)
    http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen