Volgers

dinsdag 7 juni 2016

Flower Power

Met de digistamp Bigtuliphedgie van Bugaboo heb ik dit vrolijke kaartje gemaakt. Het papier is van een blokje Flower Power wat ik een poosje geleden heb gekocht. Leuke vrolijke achtergrondjes.
De tekst heb ik zelfgemaakt. Het figuurtje heb ik verhoogd opgeplakt voor een mooi effect.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij Catch the Bug Weekly Challenge Anything Goes
En ook bij De Egel met de Challenge ' Dier op je kaartje/creatie ' Volgens mij is dit een egeltje al kan het ook een muis zijn, een pimpampoentje op het blaadje en vlinders op de achtergrond, plus eentje erop.

Anita van harte welkom op mijn blog. Ondertussen heb ik jouw blog ook al gevonden en me aangemeld als volger. Kunnen we leuke ideetjes bij elkaar opdoen.

Alvast bedankt voor jullie reacties, altijd leuk om te lezen.

Groetjes,
Karin.

12 opmerkingen:

  1. prachtig vrolijk en kleurrijk kaartje Karin!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke vrolijke kaart heb je gemaakt! Hij is leuk hè, deze digi. Ik had hem gekregen bij Cheerfull Sketches zodat ik gastdesigner kon zijn. Ben er heel blij mee.

    xx Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker vrolijk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk kaartje Karin en leuk dat je meedoet bij onze challenge op het Catch the bug challenge blog.

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief en vrolijk kaartje Karin...heel lief en mooi ingekleurd stempeltje erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Brilliant designed card, lovely gorgeous colours.xx
     {aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijk kaartje ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'DIEREN' Challenge bij De Egel !
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Dieren}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a cute little critter!!! Love the pink and the beautiful papers too! thanks so much for joining us at Catch the Bug Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een wat late reactie, maar ik wilde je laten weten dat je een super creatie voor de juni uitdaging van de Egel hebt gemaakt. Het doet ook lief aan door de kleuren die je gebruikt hebt. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen