Volgers

woensdag 29 maart 2017

Pasen !

Nog een volgertje erbij , welkom Wim en Leny ! Ondertussen ook al op je blog gekeken en mooie kaartjes gezien bij je.

Deze week geen kerst maar Pasen. Over een paar weken is het al zover. Dus alvast een kaartje gemaakt voor de kleinkinderen om bij hun paashaas te doen :


De bovenste tekening heb ik van internet gehaald, bij het onderste kaartje is het een digistempel van Beccy . Je kan die downloaden nog een paar dagen op haar blog, want het is een freebie. Als je wilt kan je zelfs nog meedoen bij de Challenge om een leuke digi te winnen.

Waar je ook nog aan mee kan doen is bij mijn CANDY. Nog tot vrijdagavond kan je een reactie plaatsen, je vind het bovenaan mijn blog. Er is een leuk verrassingspakketje mee te winnen.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor !
groetjes,
Karin.

12 opmerkingen:

  1. twee hele leuke labelkaartjes voor je kleinkinderen Karin!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke vrolijke tags Karin

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend deze paastags Karin...wat een schattige stempeltjes erop en ook weer zooooo mooi ingekleurd...
    Heeeel KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. toffe paaskaart Karin!
    kan je me eens je adres doormailen, zie dat ik het niet staan heb in mijn boekje...
    mijn mailadres: nancy punt soet @ skynet punt be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige tag en wat zijn die letters leuk zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vrolijke labels Karin, al zal de chocola meer aandacht krijgen :-) (denk ik)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your Easter projects are fabulous Karin, I really like the colours you chose, they have a kind of vintage feel to them. You did a great job colouring the images and I like the way you added the sentiments. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Karin, ben jij de karin die zich onlangs volger maakte op mijn blog ? Laat je wat weten ?
    een leuk kaartje hier
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke labels, blijft altijd een goeie paascombinatie dat geel en groen! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke paaslabeltjes Karin.
    Tof voor bij de paaseitjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OOOH wat zijn ze lief en mooi je Paaslabeltjes Karin heel knap gedaan liefs martine en fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellig paaskaartje heb je gemaakt.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen