Volgers

zaterdag 22 april 2017

Niewe digiset bij Beccy en nog een kaartje

Een ander nieuw setje bij Beccy is deze :

Superb Fairy Wren is de titel. Schattige vogeltjes om leuke kaarten mee te maken.
Zie hier mijn kaartje :

Met diverse papiertjes en malletjes heb ik dit gemaakt in groen en blauw. Tekstje is zelfgemaakt.
Wil je nog meer creaties zien met deze lieve vogeltjes kijk dan bij Beccy op haar blog

En het tweede kaartje is dit :
Je zal dit schortje ook al gezien hebben bij Marfien en Angelique. Woensdagmiddag hebben we samen geknutseld bij Marijkes Hobbyshop in Axel. Het was heel gezellig, lekker gekletst en gefreubeld. Ik heb de tekst er later opgemaakt, een eigengemaakt tekstje alvast voor moederdag.
De kleuren van het schortje komen niet zo goed uit, ik heb de foto net gemaakt met een lamp erop.


Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor !
groetjes,
Karin


10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Karin. Ik vind de teksten bij de digi ook heel erg mooi! Maar eens even kijken.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje heb je gemaakt met de vogeltjes, lekker fris. Je schort is nu echt af! Mooie tekst heb je gemaakt. en ja, in het echt is de kleur mooier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooie kaart met het vogeltje, zag het ook al op het blog van Beccy, vind het een tof setje met mooie tekststempels.
    Je schortje is ook tof! was vast heel gezellig om samen te knutselen!
    groetjes en fijn weekend!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje en het schortje is erg tof ! Gezellig zo samen naar een workshop !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Karin zo te horen hebben jullie het wel naar jullie zin gehad op de workshop en nog iets heel mooi gemaakt ook.
    Dit doen jullie vast nog wel eens over.
    Je voorbeeldkaartje voor Beccy's Place is ook heel mooi.
    Frisse kleurtjes heb je hiervoor gebruikt en van de digi stempel set ben ik helemaal weg van. Ik vind die ontzettend mooi.
    Mijn kaartje plaats ik wat later, er staat nu iets anders op mijn blog.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje en een super leuke creatie voor je moeder, ik zeg goed bezig karin.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart in het blauw/groen, wat een mooie digi en mooi ingekleurd. Ik had nog nooit van het vogeltje gehoord. Mooi geworden je schort met de tekst voor je moeder, was echt een leuke middag. Zoals je al zei voor herhaling vatbaar.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk kaartje met het vogeltje en wat gezellig dat je weer even lekker geknutseld hebt!

    BeantwoordenVerwijderen