Volgers

dinsdag 20 juni 2017

Feestje !!!

Vandaag is onze jongste zoon jarig en dit kaartje heb ik gemaakt :

Met een digi van Bugaboo, ingekleurd, uitgeknipt en verhoogd opgeplakt. Erachter is er een achtegrondje gemaakt met een sjabloon ( Action) en de Krijtjes. Tekst is zelfgemaakt, een randje met een stift errond. Nog een fles en glazen gestanst ( Boekenvoordeel ), het DP heb ik al lang liggen.

Stefan wordt vandaag 33 jaar, en toen hij werd geboren was het ook zo warm, maar niet zo erg als de laatste dagen, en als je de weersvoorspellingen hoort duurt het nog een paar dagen.

Met dit kaartje doe ik mee bij AnMaCreatief Facebook , een pas opgerichte FBgroep met als eerste Challenge het thema 'Alles mag ! '

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin.

9 opmerkingen:

  1. leuk gedaan, ik ben vandaag ook met de stencils aan de slag gegaan. De taart ziet er goed uit, evenals de dame :-). 42 jaar geleden was het ook zo warm, onze trouwdag. Mijn man trok op een gegeven moment zijn sokken uit om even op de koude tegels te staan . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je zoon. De kaart is prachtig!! Vele leuke technieken gebruikt lees ik.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je zoon Karin. Leuk fris kaartje heb je gemaakt.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje heb je gemaakt voor de verjaardag van je zoon Karin....nog gefeliciteerd met zijn verjaardag...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon! oeps een dag te laat, maar met dit warme weer kan ik er maar niet toe komen om achter de computer te kruipen, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd met Stefan z'n verjaardag. Hele leuke kaart, mooi achtergrond zit er achter de digi. En zo leuk de vierkantjes met de fles en de glazen.
    Demi verveelt zich heel af en toe, wel lekker naar het strand geweest. Houd nu vakantie want volgende week begint het mosselseizoen en dan is het vijf dagen in de week werken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi there Karin. Love your gorgeous card, sorry have missed a couple.xx
    Have a lovely weekend.♥
    [aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen