Volgers

donderdag 7 december 2017

En weer Kerst

Hier nog een kerstkaartje vers van de pers :

Sorry voor de donkere foto, maar ik neem aan dat het bij jullie ook zulk slecht weer is, regenen en waaien. Bah !

Het papier heb ik al lang liggen, kraft met goud; Een plaatje erop uit een setje wat ik ook ooit eens heb gekocht. Alles afgewerkt met rood. Rond de letters ( Joy) craftkleur rondjes geplakt. Die heb ik eens gekregen van iemand.

Nog een paar weken en het is zover. Ik zou eigenlijk eens moeten beginnen met de kaartjes te schrijven en verzenden want vandaag kreeg ik de eerste al binnen.

Dit kaartje is voor week 49 van 52 Weeks to Christmas

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt.
Groetjes,
Karin.

18 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Karin
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook nog steeds aan de kerstkaartjes.
    En dit is weer een hele mooie.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk !!!!!

    groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi nostalgisch kaartje! Nog even volhouden, dan kunnen we weer aan de valentijnskaarten beginnen ;-))
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Karin.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi feestelijk kerstkaartje Karin.

    Groetjess Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kerstkaart Karin...het was inderdaad heeeel slecht weer deze namiddag...en al zo vroeg donker dan en dan is foto's maken ook niet gemakkelijk...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Karin,het is inderdaad vroeg donker!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vrolijk kaartje, mooi papier, lekker nostalgisch. Er kwam idd veel water naar beneden maar toen ik net naar huis reed was het droog . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely old fashioned card, very nice.xx[aNNie]🎄

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooie 'vintage' kerstkaart ! Ja, dit donkere weer is niet leuk... Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kerstman heb je op je kaart gebruikt! Heel leuk..
    Leuk dat je (weer) meedoet met de '52 Weeks to Christmas'!
    Kerst-groetjes, Yvonne (DT 52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje in speciale kleuren maar dat maakt er weer eens iets anders van !
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie nostalgische kaart, Karin.
    Ja hier ook bij vlagen flinke sneeuwbuien en daarna alles weer weg, maar nu blijft het al even liggen. Brr...voor mij hoeft het niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leukerdje. We zitten nu handbal Ned te kijken op Ziggo. Loei spannend. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kerstkaart, mooie kleurencombinatie. Ik ben ook bezig met het schrijven van m'n kaartjes, wordt hoog tijd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen