Volgers

donderdag 18 januari 2018

Lentebode

Nou ja, lentebode, weinig lente voor het moment met die storm.
En zelf zit ik met de voordeur open want ze zijn de waterleiding aan het vervangen bij ons.
Van dat bedrijf zijn ze al drie maanden bezig in de straat met alle leidingen te vervangen. Ik hoop dat dit het laatste is en we weer eens fatsoenlijk weg kunnen hier in de straat. Gisteren was het weer pet, aan de ene kant die bedrijfswagens en aan de andere kant kwam net de vuilniswagen de straat in....

Over naar mijn kaartje :

De sketch is van Catch the Bug- Stella says Sketch
De digi is ook van Bugaboo, de 'Springboot ' Een mooitje voor verjaardagskaartjes vind ik.
En het papier is van een blokje dat ik heb gekregen van Claudia . Claudia bedankt voor het mooie pakketje. De stans rond de digi heb ik verkleind. Een precies karweitje wat nogal wat werk is om het goed te krijgen.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

Groetjes,
Karin

9 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart heb je gemaakt met een leuke stempel en ja ook al verlangen we naar de lente, de laarzen moeten zeker nog in de nabijheid blijven met dit weer.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige lentekaart Karin ,heel fleurig
    Sterkte met de werkzaamheden , hele klus !!
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja inderdaad Karin, als je nu naar buiten kijkt is de lente nog heel ver weg.
    Ook bij ons storm.
    Maar van zo'n mooi lentekaartje worden we dan weer vrolijk.
    Heel mooi gemaakt met de kleurrijke digi.
    groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, was het maar al lente he!
    Mooie kaart!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vrolijk kaartje Karin, fleurt de hele dag op :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Karin wat een mooi kaartje.
    je vroeg overlaatst hoe het met me ging.
    met me ouders gaat het goed.
    met mij wat minder wil je graag vertellen maar kan je hier geen prive bericht sturen.

    Hoe is het allemaal met jullie

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en lief kaartje. Poeh, zulk weer en dan met de deur open moeten zitten, hopelijk zijn ze snel helemaal klaar. Wij hebben gelukkig geen enkele schade van de storm gehad. Mooie verhuiskaart met de leuke digi. En je kant en klaartje is mooier geworden dan het origineel, alles past veel beter bij elkaar.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love your card, great colours! Thanks for joining Stella Says Sketch, good luck. Dawn Bugaboo DT

    BeantwoordenVerwijderen