Volgers

donderdag 22 februari 2018

Kerst met een sketch

Deze week heb ik weer een kaartje gemaakt voor 52 Weeks to christmas , ik heb er de sketch van
Catch the Bug ; Stella says sketch voor gebruikt.
Nu ik de foto upload zie ik dat ik dit jaar nogal aan de blauwe kerstkaarten be, het is nummer drie met deze kleur.

De digi is van Bugaboo, altijd grappige digi's voor kerstkaartjes hebben ze.
Tekstje is zelfgemaakt, en veel sterren gebruikt op het kaartje.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties, altijd leuk om te lezen, alvast bedankt ervoor.
Groetjes,
Karin.
 

19 opmerkingen:

  1. Een vrolijk kaartje en blauw hoort wel bij de winter vind ik! Ik heb dat ook wel als je al je gemaakte kaartjes bij elkaar legt dan overheerst er een kleur. Bij mij is dat ook blauw toevallig! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartje, Karin, leuk met zo'n label en al die sterren.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk en grappig kaartje.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijk kaartje heb je gemaakt.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een lief en leuk kaartje heb je gemaakt ! mooi gedaan
    fijn dat je er deze week weer bij bent !
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk afdrukje op je mooie kerstkaart Karin. Ik vind dat ijzige blauw wel passen bij de winter.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kerstkaart met die leuke Bugaboodigi!
    Fijn dat je er weer bij bent met je donderdagse kerstkaart!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi kaartje, schattige digi, en blauw hoort bij de winter ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke kerstkaart met deze leuke sneeuwpop!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kerstkaartje Karin..met een geinig stempeltje erop
    Wat een mooie nieuwe profielfoto zie ik daar in de sidebar...Leuk hoor!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fabulously gorgeous, loving this Karin.xx

    💖 [aNNie' blog]
     ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Karin, your card is adorable. Love the image on the tilt. Thanks for joining in the Stella Says Sketch Challenge, Lisa Lynn DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super cute creation. Thanks for joining us at Catch the Bug for our Stella Says Sketch challenge. Good luck.
    Lynn aka Lynnpenguin, Bugaboo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een superleuk kerstkaartje.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart !!!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kaartje, tof met die heldere kleurtjes!
    Dankjewel voor je deelname aan onze wekelijkse uitdaging.
    grtz. Colien {52WTC}

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Great card, thanks for joining us at Catch the Bug Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. How cute! Thanks for joining our Stella Says Sketch challenge at Bugaboo's Catch the Bug blog this time - good luck! Please join us again soon!
    Love
    Jen Leeflang
    Bugaboo DT

    BeantwoordenVerwijderen