Volgers

zaterdag 21 april 2018

Carla jarig !

Vandaag is Carla van het Knutselateljeeke jarig.
Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je ondertussen je kaartje al hebt ontvangen.

De achtergrond heb ik gemaakt met een stencil met stenen, eerst ge-embossed en daarna ingekleurd met de krijtjes.
De digi is van Beccy, de Bucket of Blossoms een Free digi, dus die kan je downloaden van haar blog als je dat wilt. Die is ingekleurd met derwents.
Nog een tekstje erop en een vlinder.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties, alvast bedankt ervoor.

Groetjes,
Karin.

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je voor Carla gemaakt Karin!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card Karin with gorgeous stamp, love this one.x 💖 [Aussie aNNie's Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor je kaartje is bij me toegekomen.
    Ik had het in ons hobbyclubje al laten weten, maar misschien heb je 't dan niet gezien.
    Een mooi kaartje met tof achtergrondje.
    Dank je wel hiervoor.
    Fijn weekend.
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig kaartje heb je voor Carla gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke fleurige kaart! Heel mooi!
    groet en fijn weekend,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie bloemengroet voor de jarige Karin.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen