Volgers

zondag 13 mei 2018

verjaardagskalender dl. 2

Afgelopen week heb ik weinig tijd gehad om iets aan mijn hobby te doen, maar gelukkig had ik dit deel van mijn verjaardagskalender al af.
Zie hier deel 2 :
 De maand juli met zomerse digistamps erop. De hangmat heb ik van internet, de gerbera's zijn van Beccy's Place. Verder afgewerkt met een paar stempeltjes, en een sjabloon.
Augustus hooimaand. De hooiwagen had ik nog op mijn pc, die stond ook op mijn vorige kalender. Die heb ik ook ergens op internet gevonden. De tractor en de koeien zijn  ook van Beccy . Als je op de link klikt zie je het digisetje waar het uit komt. Hier ook weer met een sjabloon en Te Gekke Krijtjes een randje gemaakt. Afgewerkt met een paar stempeltjes.

Afgelopen week, zoals gezegd, weinig tijd gehad omdat ik voorbereidingen had voor een atletiekwedstrijd. Onze kleinkinderen deden mee aan de Zeeuws Kampioenschappen pupillen die hier bij ons op de baan waren. Ca. 100 kinderen deden er aan mee. Hier een paar fotootjes.
Eigenlijk zou ik, in het kader van de nieuwe voorschriften van pricacy de overige atleetjes en andere personen op de foto's moeten 'wegvegen' maar ik hoop dat dit voor deze ene keer geen problemen  geeft.
Kleinzoon Stijn,  met nr. 129 wacht op zijn beurt bij balwerpen. Het was zijn eerste wedstrijd, dus helaas viel hij niet in de prijzen.
Kleindochter Marit, met oranje broekje, zilveren  medaille nummer 3, tweede op hoogspringen, verspringen en kogelstoten.
En hier goud voor de 60 m Zeeuws Kampioen.
Oma ik moet even ..... hou mijn medailles even bij je. :) Maar ik zou het haar niet nadoen, op geen enkel onderdeel :) Mijn plaatsje is achter de pc op het wedstrijdsecretariaat. Ook een flinke klus maar wel leuk om te doen.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
Groetjes,
Karin.



5 opmerkingen:

  1. mooi gedaan zo met die kalender en super gave foto's Karin

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kalender en mooie momenten met de kleinkinderen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kalenderkaarten, hangen ze allemaal bij elkaar of hang je elke maand een andere op?
    Zonder oma's kan de atletiek niet draaien Karin, eerst ga je met de kinderen, maar als ze je eenmaal kennen . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemaal leuke dingen.
    Dit gaat een prachtige verjaardagskalender worden.
    Je bent al over de helft.
    Mooie foto's, leuk om te zien.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen