Volgers

dinsdag 14 augustus 2018

Liften met Marfien dl 6

Ik ben al aan deel 6, maar hierna komt er nog eentje, want in totaal waren er zeven kaarten die Marfien heeft uitgezocht om te liften.

Dit is het te liften kaartje :

En hier mijn uitwerking :

In een blaadje van hobbykaart vond ik deze motor. Ook een tweewieler ! Met het papier wat erbij hoorde in dat blad heb ik de sketch gevolgd. Alleen het touwtje heb ik er niet opgemaakt wat volgens het voorbeeld moest.

Nog een paar weken te gaan voor de Eerste Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. 
Leuk dat er zoveel deelnemers zijn. Het zal voor Carla een moeilijke opgave zijn om de winnaar te kiezen en dan nog een top 3. 
 Wil je alsnog een kaartje inzenden kijk dan nog eens op dit BLOG

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
Groetjes,
Karin.


9 opmerkingen:

  1. Een hele leuke uitwerking van de schets, tof idee deze mannenkaart met motor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stoere variant heb jij gemaakt van de lift Karin. Gaaf plaatje..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. toffe lift weer Karin, van fiets naar motorfiets! Volgende week een quad?
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt! Die lift maakt heel wat los!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoe je de lift verwerkt hebt. Het was weer heel erg leuk om te doen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Onverwachte uitwerking. Lekker stoer.
    Tof!

    BeantwoordenVerwijderen