Volgers

donderdag 3 januari 2019

Eerste kerstkaart en nog wat

Iedereen bedankt voor jullie felicitaties en reacties op mijn kaartje van gisteren.
Ze vond het prachtig ! Eerder had ze al kaartjes die ze dubbel had. Haar mama zei : het kaartje van oma zal je zeker te weten niet dubbel hebben :)
Dat is zo natuurlijk bij een zelfgemaakt kaartje !

Week 1 bij 52 weeks to Christmas en we hebben er al eentje klaar. Om eerlijk te zijn dit kaartje had ik al opgestuurd naar iemand.

Een easelkaart met een vintageplaatje. Een oud papiertje erop(MD), de stansjes met hert en boompjes erop, een stukje muziekpapier, tekststempeltje gebruikt en nog een sticker erop die ik tussen mijn spulletjes vond.

Hier nog een paar fotootjes ervan :






En hier nog een laatste blad van de verjaardagskalender die ik heb gemaakt :

Het kuikentje komt ergens van internet; het ander figuurtje is van SU, al veel gezien de laatste tijd.
Een paar weerspreuken erop;

Hier met digi's van Beccy gewerkt, de teksten staan ook in de digisets.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin.
 




22 opmerkingen:

  1. Een prachtige kerstkaart, dat is al een hele mooie starter.
    Leuke afwerking.
    Zo'n zelfgemaakte kalender is toch wel heel tof.
    Mooie pagina's Karin.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Karin
    Mooie eerste kerstkaart!
    Wat Leuk zeg die verjaardagskalender heel vrolijk met die kleurtjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kerstkaart Karin. en de kalender is ook erg mooi. leuk om die zelf te maken. Nog de allerbeste wensen voor 2019. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige easelkaart, en je kalender is supermooi ! Nog de allerbeste wensen voor 2019 ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterend kerstkaartje Karin...zo een leuk easelmodelletje
    en ook je verjaardagskalender is geweldig mooi gemaakt met super gave stempeltjes erop...


    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi kaartje met een mooie foto! Je kalender is ook leuk, ik denk altijd dat het een hoop werk ik en dan waag ik me er niet aan maar het ziet er wel leuk uit! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je kleindochter. Mooie easelkaart en leuke kalender heb je gemaakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi deze easelkaart en ook je kalender is mooi geworden.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaart, die is zeker uniek! En die verjaardagskalender is ook erg mooi.
    Ik wens je een goed 2019 toe!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een mooie kaart en gaaf hoe je de kalender gemaakt hebt Karin
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie easelkaart heb je gemaakt Karin. Maar ook je kalender is super!
    Ik wens je het allerbeste voor 2019!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kaartje heb je gemaakt! Model blijft toch leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart.
    Apart model, ik hou daar op dit moment ook zo van.

    Die verjaardagskalender.....wat leukkkkk, ga ik onthouden, ik denk dat il het idee van je ga "stelen", mijn kalender is aan vervanging toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart Karin!
    Een verjaardagskalender maakte ik jaren geleden al, ik heb hem ingelijst, dus elke maand even lijstje open en de voorste naar achteren.
    Heb hen gekaligrafeerd, en stempels gebruikt van magnolia, waar ik in die tijd “verslaafd” aan was.
    Ik vind die van jou ook erg mooi!
    Groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie, nostalgische kerstkaart. Leuk zo'n zelfgemaakte kalender, ik heb er nog eentje liggen met hobbydots maar moet er nog aan beginnen.
    Nog gefeliciteerd met Marit en wat een mooie kaart maakte je voor haar. Wat leuk dat ze nu zelf ook een embossing-machine heeft, gezellig samen knutselen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooi kaartje leuk die kalender
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtig kaartje Karin. En wat leuk zelf een kalender maken. Heb ik ook ooit eens gedaan. Waar ie nu is....
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. toffe easelkerstkaart Karin!
    jouw verjaardagskalender is heel mooi geworden!
    Groetjes
    nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful design Karin, love this one.x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Thank you for the good and very helpful information. It is very interesting. I love all the things you share and see your beautiful creation. Thank you for sharing with everyone.
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen