Volgers

donderdag 21 maart 2019

Kerst in rood en groen

Weer een kaartje voor 52 weeks to christmas deze week :

Met een ideetje opgedaan op Pinterest en een nieuwe mal gekocht bij Action ( Hebben jullie ook altijd zoveel moeite om niet tussen de hobbyspulletjes daar te gluren als je er moet zijn ? :) )
heb ik volgend kaartje gemaakt :

De vierkante mal is dus nieuw, de kerstballen had ik al een hele poos; tekst is ook van een stempelset die ik al had en de poinsettia hebben jullie ook al meer gezien.
De vorm vond ik wel grappig : een hoekje omvouwen en niet helemaal doorsnijden. Binnenin heb ik donkergroen papier geplakt gemat op rood als contrast.

Zie hier het voorbeeldje van deze kaart : foto van Pinterest
Met dit kaartje wil ik ook graag meedoen met de Challenge bij Alleen Kerstkaarten van Karins Art Scrap 

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin. 

18 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Karin, tof die omgevouwen hoek!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Karin
    Mooi kerstkaartje heb je gemaakt
    Het model is ook leuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart en mooi model! Ik ben altijd aan het kijken bij de action tussen de hobby spulletjes, mijn man snapt dat niet altijd!haha! Maar hij loopt dan maar naar zijn hobby dingen! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat is prachtig gedaan, heel speciaal met die omgevouwen hoek ! Ja, als ik bij Action geraak (beetje ver van ons), dan kijk ik ook altijd naar de hobby-spulletjes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit kerstkaartje Karin, wat een gaaf modelletje heb je met die stans van Action gemaakt...TOP!!!
    bedankt voor je deelname
    lieve groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Karin, wat heb je een leuk model gemaakt! Tja, die Action, ik kijk ook altijd even bij de hobbyspulletjes, vaak gaat er toch ook iets mee naar huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dát is zeker een leuk model met dat hoekje.
    Wat verzinnen mensen toch een leuke dingen.
    Een kerstkaart in traditionele kleuren, ook daar hou ik van, ach het is maar net wat voor een bui ik heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hebben ze in de Action nog andere dingen dan hobbyspullen? ;-)
    Leuk modelletje, simpel als je het ziet, maar wel een heel mooi effect!
    Groetjes
    nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, leuk model, Karin.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een heel erg leuk model kaart, moet ik proberen onthouden. En rood/groen geeft altijd direct de kerstsfeer. Nu de Action verhuist is kom ik er niet meer zoveel maar ik moet ook altijd even neuzen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuk model kaart en mooi versierd!
    Lieve groetjes, Monique
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. haha..helemaal géén moeite, ik loop er altijd recht naar toe, eerst hobbyspullen kijken en dan de rest.
    Leuk model kaart heb je gemaakt, leuke stansen en stempels gebruikt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Like this simple fold Karin, lovely design.x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is zeker een leuk model kaart Karin. Een "echte" kerstkaart in traditionele kerstkleuren, mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja precies, deze kaart heb ik ook eens op mijn blog gezet en vergeten er en goede foto van te maken. Heel leuk model! En en mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen