Volgers

donderdag 23 mei 2019

Condoleancekaartje

Zoals we allemaal weten, condoleancekaartjes hebben we regelmatig nodig, dus ik maak zo af en toe een kaartje. Deze had ik nog in mijn mapje te plaatsen-kaartjes staan :

Ik heb gespeeld met de Te Gekke Krijtjes om een achtergrond te creëren, daarbij een ronde sjabloon gebruikt om de zon te maken. Een stempel van een boom erop, zelfgemaakte tekst.
Meer moet dat niet zijn voor zo'n kaartje.

Bij De Egel is er momenteel een Challenge met als thema 'Condoleance' waar ik aan mee wil doen.

Ik zie dat er weer een nieuw volgertje bij is : welkom Elle-Jeanne ! Leuk om ideetjes bij elkaar op te doen.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
Groetjes,
Karin.
 

13 opmerkingen:

  1. Je hebt gelijk, het is precies genoeg, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél mooi, zoals de zon achter de boom vandaan opkomt.
    Ik vind het een warme kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely gorgeous stamp and card, love your sweet design and lovely colours too.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie condoleancekaart, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie condoleance kaart ,Karin.
    Helaas hebben we deze soms nodig
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Karin je hebt een mooie condoleance kaart gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi karin
    Prachtig condoleancekaart, mooie achtergrond met de te gekke krijtjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful CAS card love the tree and great background
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi Karin! En we hebben ze allemaal nodig... dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie stemmige kaart heb je gemaakt Karin.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stijlvol kaartje karin

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje hoor,jammer dat we zulke kaarten af en toe nodig hebben.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen