Volgers

dinsdag 17 december 2019

Een speciale kerstkaart

Voor mijn moeder maak ik altijd een speciaal kerstkaartje.
Ik had deze vorm ergens op pinterest tegengekomen en een poging gedaan om die na te maken :

Het kerstboompje is een digi van Beccy , de Oh Night Divine set. Die heb ik twee keer uitgeprint, met een touwtje ertussen op elkaar geplakt en dit tussen de twee groene frames geplakt. Op de achtergrond een rustig DP en voor de rest de binnenkant van de kaart ook rustig gehouden met een stempeltje, tekst en een poinsettia.

Hier de voorkant van het kaartje ; ook rustig DP gebruikt, een ovale stans, daarop een lief vintage plaatje en nog een kerstrand erop.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
Groetjes,
Karin

10 opmerkingen:

  1. Voor moeders mag het wel wat meer zijn en doe je graag je uiterste best.
    Dit kaartmodelletje is wel leuk en daar past de kerstboom heel goed bij.
    Mooi gedaan Karin.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die meisjes zijn heel nieuwsgierig naar de boom, dat zie je zo.
    lief kaartje voor je moeder
    morgenmiddag ben ik in de winkel en zaterdag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor speciale mensen maak je speciale kaartjes, toch?!!
    Mooi gehaakt hoor, helemaal knap zonder patroon.
    De voorkant is erg mooi, past goed bij een oudere ontvanger.... mag ik dat zó zeggen?😊

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Karin your card is gorgeous. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, helemaal terecht, je moeder verdient een bijzondere kaart. En deze is wel heel gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met wel een hele mooie binnenkant! Daar is je moeder vast blij mee! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Karin
    Een speciale kaart, voor een heel speciaal iemand! Terecht!
    Heel mooi gemaakt met dat boompje zo in het midden!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje voor je moeder Karin, ik heb vandaag ook een mooi kaartje van je mogen ontvangen bedankt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart voor je moeder, daar mag je zeker iets speciaals voor maken!
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen