Volgers

dinsdag 4 augustus 2020

IJzige kerst

Bij 52 Weeks to Christmas is er deze maand een Challenge 'Maak een bevroren kaart ' dus met ijs of sneeuw erop.

Met de zomerse temperaturen van eind vorige week, en met de voorspellingen voor het weekend kunnen we wel wat kou gebruiken :)

Zie hier mijn kaartje :


De plaatjes en letters komen allemaal uit een decoupage boekje wat ik heb gekregen van Marfien om kaartjes te maken voor de kringloopwinkel.
Ik heb de achtergrond geknipt met een kartelschaar, evenals de andere stroken en deze bewerkt met een bruine tint inkt voor een vintage-effect. Dit alles gemat op een kraftkaart
Eerst heb ik een aantal condoleancekaartjes gemaakt, nu ben ik aan de kerstkaarten. Bij de spulletjes zaten diverse decoupage boekjes en ik heb ze doorgezocht tot ik een compilatie kreeg die naar mijn zin was voor dit kaartje.
Ik heb nog een aantal kaartjes ermee alvast klaar liggen, maar eerlijk gezegd ben ik liever bezig met stempels/digi's  en ook zelfgemaakte achtergrondjes. Het is eens wat anders dit. 

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin

23 opmerkingen:

  1. Ik vind hem heel mooi geworden Karin.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow absolutely love this card, love the background and amazing colours. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Karin this is a stunning Christmas card. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart Karin! Heel mooie 'ijzige' kleuren heb je gebruikt.
    Gaaf dat je de kartelschaar gebruikt hebt..... moet ik ook weer eens gaan doen; geeft écht een leuk effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi die combinatie van het ijzige lichtblauw en het kraft Karin en wat leuk dat je kaarten voor de kringloopwinkel gaat maken.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 weeks to Christmas.
    lieve groetjes Miranda (dt 52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goeie tip om met een kartelschaar te werken, ik heb al mijn snijmachine gebruikt om de puntjes weg te werken. Gebruik ook liever andere materialen, maar ga toch minstens één boekje afwerken, doe je toch eens iets anders :-) en soms brengt het je toch nog op een ander idee
    Deze is in elk geval geslaagd, zit te bibberen op mijn stoel . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit ziet er een leuke kerstkaart uit Karin.
    Mooie koude kleuren.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooie, ijzige kaart, het mag eens iets anders zijn dan stempels hé ! Alhoewel ik ook liever met stempels werk.... :) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi in deze ijzige tinten !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja inderdaad Karin, wat kou kunnen we zeker gebruiken, je hebt een mooie kaart gemaakt voor onze challenge..ik krijg het er koud van. Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart, Karin! Wat een mooi geheel heb je er van gemaakt uit diverse boekjes. En leuk om eens helemaal iets anders te doen dan wat je meestal doet.
    Er zit mooi spul in het pakketje van Marfien.
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge van 52WTC!
    Hou het koel!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige ijzige kaart, we genieten van al die frisse ijzige kaartjes op de 52WTC blog, dat houd ons hoofd koel!!!
    gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel mooi dit 'koele' kerstkaartje Karin...mooi gedaan weer!!
    bedankt voor je deelname!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kerstkaart in koele kleur!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooi kaartje in deze kleuren! vind dit een echte winter kleur met de ijzige blauwe tinten! Je kaartje is goed gelukt en leuk dat ie meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig kerstkaartje Karin....leuk bedacht om de randjes met de kartelschaar te knippen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen