Volgers

zondag 20 september 2020

Reminder Carlin's Kaartenparadijs Challenge 26 ( september )

 We zijn weeral zover om een reminder te plaatsen voor de Challenge 

DIER + BLADEREN

ANIMAL + LEAVES

bij Carlin's Kaartenparadijs



De krans is uit het setje Build a Wreath waar ik bladeren op een van de kransen heb gemaakt;

De pimpampoentjes ( lieveheersbeestjes ) komen uit een ander setje van Beccy nl :

Country Floral 

De krans na het inkleuren gemat op een groen vierkant, gestanst, en dan op lichtbruin waar ik een droodle-randje op heb getekend met een stift. Als afwerking een paar eikeltjes gestempeld en ingekleurd.

Willen jullie graag zo'n leuk digisetje van Beccy winnen, doe dan mee met deze Challenge.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,



9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk reminder kaartje heb je gemaakt Karin!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk voorbeeldkaartje, Karin!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb al ideeën voor mijn kaart, ik ga zeker meedoen.
    Maar eerst even dingen die moeten.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Karin this is a stunning card. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk idee deze krans, de pimpampoentjes doen het goed op dit kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is een heel mooie reminder. Hij staat op mijn lijstje, hopelijk kom ik er aan toe..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi voorbeeld voor onze lopende challenge.
    Leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, je hebt de blaadjes mooi in herfst tinten gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen