Volgers

dinsdag 7 december 2021

Kerst-verjaardag

 En ja hoor, daar ben ik weer met een kerst-verjaardagskaart voor mijn schoonzus die 25 december jarig is.


Deze leuke kerstman is een digi van Beccy uit de 'Snowdrifter set ' Ik vond het zomaar leuk om die eens in het bruin in te kleuren, zo lijkt die op een koek-sneeuwpopje . 

De sketch is van De Egel maar dan een slag gedraaid. Ik heb er labeltjes op gemaakt met de datum en gefeliciteerd. DP uit verschillende blokje, een heel oude kerstrand snijmal ( Joy ) en nog een tekst gestempeld. 

Ook wil ik graag meedoen met de Challenge 'Christmas Present ' bij CRAFT Challenge

Leuk om jullie reactie te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,

Karin

19 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, Karin!
    Ik stuur eigenlijk altijd twee kaarten naar de kerst-jarigen, een kerstkaart en een verjaardagskaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met sinterklaas zie je veel speculaas, ik vind dit wel een goed voorbeeld voor de winterperiode, een sneeuwman van speculaas met suikerspikkels, gezellig kaartje Karin.
    Ben nog niet klaar, maar nu nieuwjaarskaartjes voor de familie . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldig mooi Kerst-verjaardag's kaartje voor je schoonzus!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk, je schoonzus zal het vast waarderen dat een kerstsneeuwman haar een taartje komt brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstkaart, met de sneeuwpop.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Karin.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi felicitatie kaartje en kerstkaartje in 1!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker vrolijk en wat gewaagd maar ontzettend leuk om de sneeuwpop bruin te kleuren.
    Het ziet er heel leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke felicitatiekaart, Karin
    Vrolijke kleuren en leuk gekleurd die sneeuwman!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellig kaartje Karin....dat zal zeker in de smaak vallen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje! Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Altijd moeilijk als de verjaardag samen valt met of rond de feestdagen.
    Niet slecht bedacht om dan de kaart te combineren.
    Mooi gemaakt en leuk om de sneeuwpop bruinig te maken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoe je kunt voorkomen dat je man gaat scheiden of scheiden en ervoor zorgt dat hij meer van je gaat houden dan ooit tevoren, ik en mijn man waren lange tijd gescheiden, hij verliet me voor een andere vrouw, maar ik hou van hem met heel mijn hart, ik had ongeveer Dr. Sacre hoe hij de relatie kan herstellen en geliefden bij elkaar kan brengen, ik neem contact met hem op en leg hem alles uit wat er gebeurt, hij vertelde me dat mijn man na zijn gebeden terug zal komen. Ik heb het materiaal dat nodig is voor de gebeden, binnen 24 uur mijn man was terug naar mij, we zijn gelukkig samen heeft één grote gelukkige familie mijn 2 kinderen zijn blij dat hun vader terug is, informatie over hoe je contact kunt opnemen met Dr Sacre staat hieronder
    Neem contact op met Dr Sacre
    WhatsApp-nummer: +2349076034359
    E-mailadres: Sacretempleofpower@gmail.com

    mevrouw Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk om elk jaar de speciale verjaardag/kerstdag voor je schoonzus te zien. Mooie kaart en leuk met de sneeuwpop-koek. Je vorige kerstkaartje is prachtig, mooi de groene accenten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie en vrolijke kaart voor je schoonzus. Wat een lastige dag om dan jarig te zijn. Maar ook daar maak je weer een mooie dag van. Dank je wel voor jouw bijdrage een de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gezellige kerst/verjaardag kaart Karin.
    Een prachtige geheel!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief kaartje en het sneeuwpopje ziet er in het bruin ook leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen