Volgers

zaterdag 15 januari 2022

Hibiscus

Ik had nog een print liggen van een hibiscus, uit een setje van Beccy  : Hibiscus set en heb hier een kaartje mee gemaakt met DP wat stevig genoeg is om als kaart te verwerken. Uit de oude doos dus, en ik moet echt eens opruiming houden ;) Kennen jullie dat ? 

Hiervoor een sketch gebruikt van Sweet Sketch Wednesday ; je mag kiezen uit een van hun sketches van vorig jaar,  ik heb gekozen voor sketch 199


De ovaal heb ik uitgestanst, zodat het een inkijkje is: geen tekst erop want het komt wel eens voor dat je zo'n kaartje nodig hebt. 



Hier nog een fotootje als de kaart open is :


En hier de gebruikte sketch :

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin



 

17 opmerkingen:

  1. Heel mooi en het doorkijkje vind ik juist zo leuk.
    Zo is de binnenkant ook meteen voorzien van iets moois.
    Handig zonder tekst, want dat is inderdaad soms ook nodig.
    En het opruiming houden tussen je papier...... nee, herken ik niet😇 (Zie mijn bericht van vandaag, hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi
    Wat een prachtig kaartje weer.
    Leuke sketch heb je uitgezocht.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart, voor meerdere gelegheden inzetbaar, dus slim zonder tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Karin this is a gorgeous card. I just love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke fleurige kaart is dit, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super mooi geworden.
    Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart met de Hibiscus Karin!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt Karin.
    Eens opgebruiken wat je al een poosje hebt klaarliggen, moet ook kunnen.
    Ik zal het wel zeggen, maar eigenlijk heb ik ook nog vanalles liggen.
    Nu weer druk aan wat anders bezig en zo stellen we dat alsmaar uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart met deze mooie hibiscus. Leuk model. Goed om de oude spullen op te maken. Ik probeer het ook. Lukt mondjes maat... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart het doorkijk venster is goed bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk bedacht om de sketch uit te werken met een doorkijkje Karin. Die stempel heb je mooi ingekleurd en opruimen....daar blijf ik mee aan de gang hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart met doorkijkje, Karin
    Mooi gemaakt en gekleurd
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a great card Karin!

    Thank you for joining us at Sweet Sketch Wednesday 2 this month!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee met het doorkijk kaartje.
    Heel mooi stempeltje, wat een prachtig geheel!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a pretty make and a clever idea to use the sketch! Nice!!!

    Thanks for playing along with our Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *Owner*Critter Crazy Challenges
    *List Manager* Challenges for Days
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2
    *GDT* Penny’s Paper-Crafty Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such a pretty card and love that you cut out the aperture. Thank you for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday 2.
    Anne SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Just love the creative way of using our sketch!
    Thank you for joining SSW2!
    Hugs from Africa!
    OlgaB

    BeantwoordenVerwijderen