Volgers

maandag 21 februari 2022

Borduren bij Angela

 Ik had in november een Topplaatsje bij Mijn Hobbyhonk en mocht van Angela gastdesigner zijn voor de huidige Challenge met als thema 'borduren '

Eerlijk gezegd is borduren op een kaartje niet echt mijn ding, maar ik heb een leuk patroontje gevonden en  dit kaartje gemaakt :



De digi is van Sheepski Design, echt een mooie vind ik het; onderaan dus een borduurrandje met zwart en rood gemaakt; de digi ook met die kleuren ingekleurd; DP erbij gezocht en een tekst erop. Nog een roos erbij en in het borduurwerkje nog rode dots gezet.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Challenge 'Use some red ' bij Sheepski Design

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, leuk om de reacties te lezen,
alvast bedankt.
groetjes,
Karin.



20 opmerkingen:

  1. Ondanks dat het niet je ding is, is het een hele mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van mij zul je ook geen geborduurde kaarten zien :-)
    Maar deze is heel goed gelukt en nog leuk gedaan ook, tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje Karin....het borduren ging je goed af!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben het helemaal met Anita eens.... het mag dan niet jouw ding zijn, je hebt ondanks dat een schitterende GD-bijdrage afgeleverd.
    Dank je wel dat je gastdesigner wilde zijn Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig voorbeeldkaartje Karin
    Mooi gemaakt met dat borduursel
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Borduren op een kaart, echt niks voor mij.
    Ik vind het altijd heel erg mooi om te zien, maar ik waag mij er niet aan.
    Wat heb jij een mooie kaart gemaakt zeg, het borduurwerk is héél goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Borduren ik heb er niks mee, al staat het heel mooi op je kaart.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als ik jouw kaart zie denk ik prachtig! Niet te zien dat het niet jouw ding is

    Hobbygroet
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. goed bedacht met het borduurtje zo. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Karin this is a gorgeous card. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart Karin.
    Eerst had ik ook niets met borduren.
    Maar nu vind ik toch ook leuk om te doen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow absolutley gorgeous, great colours and brilliant design. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi! Het is niet te zien dat borduren op papier niet jouw ding is.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Met dit borduurwerkje kom je echt wel uit je comfortzone.
    Ik heb het nog niet vaak weten doen. Voor mij zou het ook een hele uitdaging zijn.
    Staat mooi bij die dansende dame.
    Heel mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart, alles past zo mooi bij elkaar. Knap van je dat je toch geborduurd hebt, ik heb het nog nooit gedaan. Wauw, wat een bijzondere reminderkaart heb je voor jullie challenge gemaakt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk geworden.
    Knap dat je het toch hebt gedaan ondanks dat het niet jouw ding is.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oh wat een leuke kaart

    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart met een mooi borduurtje erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article.
    កាស៊ីណូអនឡាញ

    BeantwoordenVerwijderen