Volgers

maandag 29 augustus 2022

Zomerlift

 Alweer de laatste zomerlift van Marfien

De opdracht is :

CAS en paperpiercen.

Ik heb weer twee kaartjes gemaakt :


Een kerstkaartje , stempel is een vogeltje , eentje met een ster en eentje met een hartje, deze gestempeld op restjes DP, uitgeknipt, daarachter een stempellap gebruikt, een stempeltje erop.


En een verjaardagskaartje : stempeltje is een cupcake, deze gestempeld op twee verschillende restjes DP, hier heb ik een stansje bij, makkelijk dus. De 'room' apart uitgeknipt, erachter een stippeltjes-stempel en een taartje; tekst erboven.

Zo, dit was weer de zomerlift, de gewone Liftchallenge is weer van start. Misschien daar weer eens aan meedoen, naargelang de opdracht en of ik tijd heb ;)

Ik ben benieuwd naar andere deelnemers wat die ervan hebben gemaakt.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin




12 opmerkingen:

  1. Twee nog wel! Ze zijn allebei heel leuk geworden. En ja de gewone lift is ook leuk hoor! En niet zo moeilijk en er is tijd genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ha, wat leuk, heb ik ze netjes ingepakt maar nooit aan gedacht dat ze voor deze uitdaging waren. Ze zijn in elk geval superleuk geworden
    Dank je wel voor het meedoen dit seizoen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes heb je gemaakt, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten voor de zomerlift Karin
    Haha lees ik net het berichtje van Marfien hier boven, das toch wel grappig!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Die vogeltjes van Eline blijven leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaartjes heb je gemaakt Karin.
    Fijne dag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke techniek is dit.
    Je hebt er mooi weer 2 kaartjes bij.
    De 2de heeft mijn voorkeur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke techniek. Schitterende kaarten heb je gemaakt. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaartjes met de paperpiecing.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen