Volgers

maandag 20 maart 2023

Reminder Challenge 56 Carlin's Kaartenparadijs.

 Het is feest bij Carlin's Kaartenparadijs, we bestaan deze zomer 5 jaar en hebben het hele jaar door thema's die bij dat jubileum horen.

Deze maand is het een terugblik naar de schetsen en de daarbij behorende thema's van de voorgaande jaren 

Ik heb nog een kaartje als reminder gemaakt :


De digi is een freebie van Beccy nl. de Peony, die kan je HIER downloaden. 
Mijn SL mal gebruikt om de bovenkant van het kaartje te maken, de bloem met mijn Derwents ingekleurd, een touwtje eromheen, de tekstmal is van Nellie Snellen, nog een vlindertje erop, onderaan een deel van de bloem uitgestanst met een cirkelmal, en daarna ge-embossed.
Ik heb gekozen voor Sketch 4 en Thema 1 

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de challenge 'embossing ' bij DCL

En nog een leuk nieuwtje :
Ik ben winnaar bij Kleuren met potloden met  het kaartje wat ik voor mijn moeders verjaardag had gemaakt  :



Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt .





22 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met de mooie bloem Karin.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi met die grote bloem!! Gefeliciteerd met je winnende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt en gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor.
    Deze sketch vind ik ook leuk.
    Ik schrijf het net bij Carla, ik heb nog helemaal niet meegedaan aan deze uitdaging. Ik hoop dat het nog lukt.
    Gefeliciteerd met je topper.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt nog een mooi voorbeeld gemaakt voor de challenge Karin. Wat leuk dat je met de kaart voor je Moeder gewonnen hebt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk model heeft je mooie kaart Karin en je hebt fijn ingekleurd. En proficiat met je winnertje, juist deze kaart voor je moeder, leuk voor je!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke reminder heb je voor carlin's kaartenparadijs gemaakt.
    Tof gedaan.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Dit was ook wel een hele mooie die je voor je moeder gemaakt had.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart in deze zachte kleuren!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat stukje embossing in een cirkel op je mooie kaartje! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie, aparte kaart heb je gemaakt.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Karin
    Mooie bloem ook leuk dat embosgedeelte!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterende reminder Karin, heel leuk zoals je de sketch toegepast hebt en die grote bloem heb je mooi ingekleurd. Gefeliciteerd met je winnende kaart, heel leuk!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een mooi kaartje Karin en gefeliciteerd met je toppertje

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi gemaakt!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie reminder Karin! Ik ben bezig met een kaart voor jullie challenge. Morgen maak ik hem af...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk effect het gemboste hoekje op de kaart. Heel leuk model ook. Gaaf dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje Karin.
    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart met embossing Karin! Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart met pioenroos als reminder voor de challenge. En gefeliciteerd met je winnende kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi Karin, je krijgt een beetje een collage effect op deze manier. gaaf gedaan! Dankjewel voor je bijdrage aan de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Pretty cool design here , fabulous backgrounds and colours

    BeantwoordenVerwijderen