Volgers

zaterdag 22 april 2023

Kerstkaart

 Vandaag een kaartje met een stempel uit de Grunge serie; ik had voor mijn verjaardag wat hobbyspulletjes gekregen van de kinderen, en bij de bestelling zat dit kerst-stempeltje :



Ik heb even in Google opgezocht wat ermee kon, stempelen en de takjes hulst ingekleurd; de andere hulsttakjes komen uit een ander oud stempelsetje, nog een tekst erbij en gemat op een groen kaartje.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Challenge 'Christmas ' bij Craft challenge

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin.


16 opmerkingen:

  1. Leuk verwerkt bij je grunge stempel, ziet er goed uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi met de hulst stempels Karin. Dat maakt het altijd meteen 'Kerstig.' 🙂
    Fijn weekend.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hulst is altijd perfect voor de kerstsfeer, leuk gemaakt. Hoe maak je een kiekeboekaartje? Kijk op pinterest of YouTube, daar zie je verschillende afmetingen en werkbeschrijving, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kerstkaart, ik "moet" er ook nog mee uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje Karin!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze weten wel wat oma kan gebruiken.
    Een mooi feestelijk kerstkaartje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan en je brengt me op ideeën, ik heb deze stempel ook maar weinig gebruikt.
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kerstkaart Karin
    Mooi gestempeld
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi kerstkaartje en leuk met deze stempels.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A gorgeous card
    Thank you for joining us at CRAFT Challenge Blog challenge. Good luck Ginny DT for
    CRAFT Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Really lovely card. Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Altijd leuk om wat hobby spullen voor je verjaardag te krijgen.
    Wat leuk dat jij, terwijl je in April jarig bent, toch Kerst knutsel spullen kreeg.
    Ik vind dit leuke hulst blaadjes. Wat een goed idee om op internet te zoeken wat je er mee kan, ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Altijd leuk om hobbyspulletjes te krijgen voor je verjaardag. Je hebt een mooie kaart met deze stempels.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A really nice card.
    Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl CRAFT DT xx

    BeantwoordenVerwijderen