Volgers

zaterdag 1 juli 2023

Challenge 60 Carlin's Kaartenparadijs

 De 60e Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs en het is FEEST want 5 jaar geleden zijn Carla en ik begonnen met dit Blog, gesponsord door Beccy Muir


Deze maand hebben we een gemakkelijk thema namelijk :

IETS WAT BEGINT MET DE LETTER 'C' 

verder geen extra thema deze keer. Meer hierover kan je natuurlijk lezen op het Challengeblog, waar je ook diverse voorbeeldjes vind met deze letter.

Het kaartje wat ik heb als voorbeeld was er eentje voor Carla's verjaardag, kijk maar :

DE C VAN : COW EN CHAIR


Dit grappig koetje heb ik ingekleurd als een Milka koetje ;) paars met cremekleur. De digi komt uit de set 'Howdy Girl' van Beccy. Een zelfgemaakte tekst erbij en divers DP erachter, plus nog een paar bloemetjes erop. 

Willen jullie graag kans maken op een digisest van Beccy, doe dan mee met deze Challenge, en deze keer is er zelfs een extra prijsje te winnen. 

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,







15 opmerkingen:

  1. Hé das een leuke kaart
    Oh, this is so cute
    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn
    FB pagina: Claudia's Kaartjes
    Kom kijken voor meer info :)

    Creative Groetjes Claudia

    You tube: You Tube: Claudia's Kaartjes
    Mijn Fabebook pagina: Claudia's Kaartjes

    Claudia's Kaartjes - blog
    Creative Sketchy Girls
    Girlz Rebel Challenge
    Girlz Creative Crafts
    Girlz Creative Christmas
    Girlz makes Guyz Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een te gekke kaart, heel erg leuk! Heel vrolijk met deze kleuren en die stempel is zo grappig, heel leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een hele leuke kaart Karin

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je gemaakt voor deze speciale challenge!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart voor de nieuwe challenge Karin.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gemaakt met de letter C van Cow, Chair en zet daar ook nog de C van Carla bij, want deze mooie leuke kaart heb ik inderdaad voor mijn verjaardag mogen ontvangen.
    Tof gemaakt Karin.
    En wat ik ook nog zo tof vind is dat wij al zoveel jaren vrienden zijn.
    Superleuk wat wij allemaal al samen gedaan hebben, zoals o.a. ons challenge blog Carlin's Kaartenparadijs op te starten.
    Inmiddels al 5 jaar en hopelijk met wat medewerking van iedereen, houden we dit nog lang vol.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig bij deze koe op de koffie, krijg je er ook een milkareepje bij?
    Leuke kaart voor Carla's verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van Harte Gefeliciteerd met jullie verjaardag! 💐 🥳 En nog veel succesvolle jaren gewenst! Je maakte een hele leuke voorbeeldkaart voor de nieuwe challenge Karin, met deze grappige digi.
    Nog een fijn weekend verder.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, wat een leuke digi en je hebt er een leuke kaart mee gemaakt Karin.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart en wat een leuke challenge! Ik ga op zoek naar wat origineels...hopelijk lukt dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh oh wat hou ik toch van dit soort bijpassende teksten.
    Wat een leuke kaart, juist de Milka kleuren maken het een kleurige, vrolijke kaart.
    Leuke challenge hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fun card Karen, I love your gorgeous designing and pretty colours x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart met de grappige koe.Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat grappig, leuk in de Milka kleuren! Ze drinkt vast Chocolade melk, nog een C!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Grappig kaartje, Karin
    Zo leuk met die kpe!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen