Volgers

dinsdag 22 augustus 2023

een paar condoleancekaartjes

 Ik las vorige week dat Marfien een paar condoleancekaartjes had gemaakt voor de kringloopwinkel en ik dacht laat ik er ook  nog eens wat maken voor hun.

Hier zijn ze :




In diverse stijlen, een paar met de krijtjes een achtergrond, daarna gestempeld. De andere met een restje DP en een stansje, eentje met een plaatje wat geschikt is voor zo'n kaartje. 

En hieronder dacht ik laat ik eens een vlindertje uit dat papier stansen en terugleggen erboven op. Nog een tekst erbij en het is een CAS kaartje.



Bij Knutsel en Kadootjes vragen ze vlinders op een kaartje.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin.

18 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je deze kaarten voor de kringloop hebt gemaakt. Ik vind de onderste met de vlinder echt heel mooi!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt mooie condoleance kaarten gemaakt, maar ik hoop dat ze voorlopig niet hoeft te gebruiken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt hele mooie verschillende condoleance kaarten gemaakt. Ik heb er zelf altijd wat in voorraad.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi serietje condoleance kaartjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi gedaan.
    Kom je graag een kijkje nemen in de webshop, Claudia's Kaartjes

    Hier verkoop ik toffe hobbyartikelen en ook mijn geplande workshops kan je terugvinden.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Webshop: Claudia's Kaartjes

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Condoleancekaarten zijn helaas ook altijd nodig... Je maakte een mooie serie Karin. Vooral die je hier laat zien vind ik super!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten Karin! Eigengemaakte condoleancekaarten geven net ff wat meer troost vind ik. Vooral je laatste vlinderkaart vind ik écht geweldig.... dankjewel voor de inspiratie.
    Mooi dat je ze aan de kringloopwinkel schenkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaartjes, dank je wel, vanaf 2 sept. is de winkel weer open maar je mag ze ook bij mij in de bus gooien (als je nodig een rondje moet fietsen :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Worden ze dan verkocht in de kringloopwinkel? Mooie kaarten heb je gemaakt, vooral die met de vlinder is mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige condoleance kaarten Karin.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie serie kaartjes Karin

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie condoleance kaarten Karin. Die laatste met het vlindertje is heel fijntjes vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie en verschillende condoleancekaarten heb je voor de kringloopwinkel gemaakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goed bezig geweest.
    En zomaar 7 kaartjes klaar (zie ik dat goed 7?)
    De laatste, met die vlinder terug gelegd, vind ik mooi zeg, wauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a beautiful combination! Love the papers and stunning design x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie condoleancekaarten, Karin
    Daar weet de kringloopwinkel wel raad mee, het vlinderkaartje vind ik prachtig
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige stijlvolle condoleance kaartjes heb je gemaakt. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen