Volgers

zondag 1 oktober 2023

Challenge 63 Carlin's Kaartenparadijs

 Deze maand gaan we bij Carlin's Kaartenparadijs verder met de volgende letter uit Carlin en dat is deze keer de 

L

De L van Label en lint  met dit kaartje :


Zomaar een klein labelkaartje; de digi is van Beccy, onze sponsor, en je kan die HIER vinden, de Book Lovers digi stamp.

Ik heb een deel van een van het rijtje boeken genomen, ingekleurd en dp erachter ( ergens uit de oude doos ); tekst is een stempeltje.

Willen jullie graag kans maken op een digiset naar keuze van Beccy, doe dan mee met deze Challenge.
Meer hierover kan je lezen op het BLOG 

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,





13 opmerkingen:

  1. Mooikaart met L voor de nieuwe challenge Karin.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk labelkaartje Karin!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Karin, dit label als voorbeeld voor de challenge. Mooie kleurencombi ook!
    Fijne zondag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk zo !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi voorbeeldlabel Karin
    Leuk met dat rijtje boeken
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi voorbeeldlabel Karin
    Leuk met dat rijtje boeken
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie labelkaart heb je gemaakt met het lint eraan! En ik dacht het al.... de L.
    Mijn kaartje is geplaatst (althans, ik denk dat je hem ziet als hij gepubliceerd is straks,of je moet heel vroeg wakker zijn!)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi label kaartje en mooi dit designpapier.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze kleuren combinatie vind ik heel mooi.
    Leuk, nu de L, ik had het al een beetje verwacht, maar vind het super leuk, je kan er veel kanten mee op.
    Ik ben er natuulijk weer bij deze maand.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie label Karin. Mooie kleurencombi. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi voorbeeldje is deze label en door de boeken erop kan hij ook als bladwijzer dienst doen vind ik.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen