Volgers

zaterdag 20 april 2024

Reminder Challenge 69 Carlin's Kaartenparadijs

 Vandaag zou je eigenlijk de reminder van me te zien krijgen voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs,  maar........ dat is een verrassing voor Carla, want die is jarig morgen.

Nu toe dan, een kleine sneek-peek van het kaartje :


Het thema van deze maand is :

MOODBOARD + PLAK PARELS/STRASS STEENTJES

MOODBOARD + PEARLS / RHINESTONES.

Kijk maar even op het blog, dan zie je op het moodboard o.a. kopjes en gebak staan. Daar heb ik dit kaartje mee gemaakt.
Morgen is Carla jarig en zie je het helemaal.

Ondertussen kunnen jullie wel aan de slag met dit veelzijdig thema, je kan tot eind deze maand meedoen als jullie kans willen maken op  een digiset van Beccy




Groetjes,





9 opmerkingen:

  1. Bij mij is het ook zo dat ik mijn kaartje nog niet kan plaatsen omdat mijn zus het morgen nog krijgt voor haar verjaardag!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig dat wij maar een stukje van je kaart zien Karin....spannend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Karin.
    Wel spannend voor Carla.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmm, lekker taartje, kom morgen even kijken hoe hij er in zijn geheel uitziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit geeft mij vast een tip voor een kaart . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, als Carla ijkt wordt ze natuurlijk heel erg nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen