Een koetje die een lekker ijsje eet :) Deze digi is te vinden bij Carlins Kaartenparadijs :
Vrolijk papier erachter, en de postzegelstans, makkelijk om restjes te verwerken op zo'n kaartje.
De digi ingekleurd met mijn Derwents,
Bij Knutsel en kadootjes is er een Challenge 'Vakantie' waar ik aan mee wil doen met dit kaartje.
Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten