Volgers

maandag 13 juli 2015

Zeeuws Meisje

Voor de Zomerchallenge van Carla van het Knutselateljeeke, heb ik dit kaartje gemaakt. Een heel leuk idee van Carla om zo kaartjes te ontvangen. Wie stuurt er trouwens tegenwoordig nog een kaartje vanaf hun vakantieadres in deze tijd waarin we naar huis bellen of een whats-appje sturen. Of een gewoon berichtje met de gsm. Ik in ieder geval al een paar jaar niet meer. Meestal komen de kaartjes pas aan als je al uitgebreid weer thuis bent, of nog erger de kaartjes komen helemaal niet aan.
Dus lieve bloggers, doe massaal mee met deze Zomerchallenge bij Carla, maak een leuke kaart van je woonplaats of het gebied waar je woont, en stuur die naar haar. Je kan er ook nog een prijsje mee winnen !

Over het kaartje zelf nu : het plaatje heb ik van Pinterest, ik heb die al eens eerder gebruikt. De molen en de zeemeeuwen heb ik ook gevonden op internet, geprint, gekleurd en uitgeknipt met een klein randje. Leuk toepasselijk papier in de kleuren rood-wit-blauw, en nog een bloemetje erop.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij Creapaleis met het thema ; Alles Mag.

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorig kaartje, leuk om te lezen.
Groetjes,
Karin.

14 opmerkingen:

  1. Hoi Karin,

    Toffe kaart. Ik doe alvast ook mee aan Carla's Challenge.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hollands kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze mooie verrassing lag deze morgen in mijn brievenbus.
    Ik vind hem heel mooi en ook zo leuk gemaakt naar je woonplaats, met alles erop en eraan.
    Ze hangt ondertussen al te pronken aan mijn lintje.
    Karin bedankt om deel te nemen aan mijn challenge.
    Succes! (zoals je weet maak ik het mij gemakkelijk en laat ik eind augustus de keuze aan mijn kinderen)
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zeker een slim idee om zo een aantal kaartjes te bemachtigen. Jouw kaartje maakt een goede kans zo te zien. Erg Hollands. Leuk afgemaakt met een molentje en een meeuw.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje heb je gemaakt! Het mijne is ook onderweg naar Carla.
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is gorgeous,fab image and lovely design.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje! Carla is er blij mee zag ik.......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart met een heel toepasselijk plaatje
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Karin....heel mooi in die rood -wit -blauwe kleurtjes..en dan met het zeeuws meisje erop.... SCHITTEREND...zDie zal Carla zeker leuk vinden...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed bedacht Karin, heel leuk gedaan

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gemaakt hoor Karin, ik zal ze wel eens zien hangen aan het lintje bij mijn zus!
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen