Volgers

zaterdag 18 februari 2017

Digicombi 2

En hier nog een kaartje met een zelfgemaakt digistempeltje uit twee setjes van Beccy :

Ik ben nu ineens in de hondjes-sfeer, eerst eentje met een hoedje en dit schattig hondje heb ik een krans van bloemen gegeven.
De setjes waar de digi's uit komen zijn :
Dog tales too en Country Floral
Geen tekst op mijn kaartje, zodat ik het overal voor kan gebruiken. Ik had afgelopen week een dergelijk kaartje nodig, waar we met een groep ieder een eigen woordje van sterkte  heeft ingeschreven voor een kennisje die een moeilijke tijd heeft.
De hartjes zijn voor de Challenge bij Creapaleis 'Valentijn/ Liefde '

Ik heb nog meer digicombi's in de planning voor de komende tijd. Leuk is dat om te photoshoppen daarmee.
Maar ander werk volgt ook nog, zoals morgen weer een nieuw digisetje van Beccy. 

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

Groetjes,
Karin.

5 opmerkingen:

  1. Met zijn bloemenkransje aan is het een feestelijk hondje geworden.
    Erg leuk gedaan Karin.
    Een echt hartendiefje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje Karin!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sweet card, like how you used the flowers on the dog image.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje Karin...met een heel vrolijk hondjesdigi erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen