Volgers

donderdag 29 juni 2017

Klein drieluikje

Met de stans van Joy 6002/6108 dacht ik daar moet ik eens iets mee proberen, daar kan je iets van een drieluikje mee maken :
Mijn stans met het label erbij gedaan, en zie hier het resultaat :

Dit is het label als het dicht is ; Het bloemetje fungeert als knop om het kaartje dicht te houden. Dit is een bloem die ik al jaren heb liggen.

En het kaartje als je het open doet :
Bovenstaande stans heb ik dus twee keer gesneden, aan de achterkant van het label geplakt, dan een kleinere vorm gebruikt om het DP op te doen. De tekst is zelf geprint, nog een paar stansjes erop om te versieren. Op het middengedeelte, het label zelf een digi van Bugaboo gebruikt. Bovenaan nog een bloempje gemaakt. Her en der nog wat pareltjes geplakt.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij Creative Sketchy Girls met Challenge 13, een Bingo Challenge. Ik heb gekozen voor Blauw / vlinder / parels.

Hartelijk dank voor jullie reacties op mijn vorig kaartje. Ik lees ze altijd met plezier.
Groetjes,
Karin.


10 opmerkingen:

  1. Je hebt een tof modelletje uitgerkt Karin!
    fijndat je meedoet met onze challenge!
    nancy dtCSG

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er leuk uit, weer eens heel iets anders.
    Mooie kleuren bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan Karin....een spannend kaartje!'
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je die stansen prachtig gebruikt, echt een mooi drieluik. Mooie digi heb je gebruikt, helemaal af.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart. Mooie layout. Super. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    grtjs
    Claudia

    DT Creative Sketchy Girls

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love this die Karin, and love your card. Not seen this die before.xx [aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen