Volgers

donderdag 8 februari 2018

Een kerstkaart voor 52 weeks

Deze week een bijdrage voor 52 weeks to Christmas
Een ideetje wat ik al langer in mijn hoofd had eens uitgewerkt namelijk met een paar stempeltjes gewerkt en uitgestanst met een kerstboomstans :

Nog een paar keer de boom gestanst uit blauw papier, de tekst (zelfgemaakt ) gemat op een blauw label ( die ik verkleind heb ). Nog een paar sterretjes erop als afwerking.

Toch niet onaardig vind ik zelf, is eens iets anders.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
Groetjes,
Karin.

16 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je gemaakt met die kerstboom versiert gestempelde ballen en ijssterren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat is een heel tof idee, die bestempelde kerstboom, mooi ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met aparte kleuren, altijd leuk om ideeën uit te werken hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lekker vrolijk kaartje.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie frisse kleuren heb je gebruikt. Erg leuk gedaan die boom uitgestansd. Ik kende deze nog niet. Leuk dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke vrolijke kerstkaart Karin. een hele mooie boom. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk idee dit Karin !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt je kerstboom mooi gedecoreerdKarin!
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk dit kerstkaartje Karin...met een mooi opgemaakte kerstboom...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kerst kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gedaan, inderdaad weer eens iets anders. Mooie boom.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk gedaan Karin !
    Ik kom gelukkig niet elke dag voorbij Pipoos hoor, ik moet eigenlijk een omweg maken als ik daarlangs wil gaan :) Dat zou niet goed komen als ik er elke keer zou langskomen en binnenspringen ... je vindt toch altijd iets he ...
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk kaartje ! mooi gemaakt
    fijn dat je er deze week (weer) bij bent,
    grtjs en fijn weekend,
    Martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Karin,

    Hoe leuk bedacht om je kerstboom te bestempelen... Leuke kaart werd het...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen