Volgers

zaterdag 19 mei 2018

Spring Chickens

Een nieuw setje bij Beccy is de Spring Chickens Set

Hier is mijn kaartje met deze grappige kippen :

Een rustig kaartje met kip Henrietta en een zelfgemaakte tekst erbij.

Meer inspiratie wat je met dit leuke setje kan doen zie je bij Beccy op haar BLOG waar je voorbeeldjes vind van alle DT dames.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij Ally's Angels met de Challenge 'Use Yellow on your cards '

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
Groetjes,
Karin.



7 opmerkingen:

  1. Je kipje heeft wel veel streken vind ik maar dat maakt het juist zo grappig. Dus leuk en mooi!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kippenkaart, soms denk ik wel eens dat onze kippen ook zo doen
    Dank voor je mooie bloemenkaart, zit nog te puzzelen hoe je dit voor elkaar heb gekregen want bij mij gaan deze dingen altijd verkeerd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geinig kaartje Karin, leuke stempel heb je gebruikt.

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje heb je gemaakt met deze grappige kip! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kaartje Karin.
    Ik vind de kippenstempels zo leuk.
    Groetjes
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad een grappig plaatje!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen