Volgers

maandag 16 juli 2018

Liften met Marfien dl 2

Welkom aan mijn nieuwe volger GerJanne. Leuk om ideetjes bij elkaar op te doen.

Voor deze week heeft Marfien voor een sketch gekozen om te liften :

En ik heb er dit kaartje mee gemaakt :

Het stempeltje heb ik gekregen van iemand, heel licht ingekleurd en rondom met een Te Gek Krijtje wat gekleurd. Een oude mal erbij, strookje papier, zelfgemaakte tekst en een oude bloemenpons gebruikt. De witte achtergrond is ge-embossed met punch-papier ( Action )
Een paar pareltjes om af te werken.

En wat denken jullie dat mijn uitdaging is ?  Ja, klopt fietsen, maar misschien een volgende keer iets anders wat voortbeweegt met wielen :)

Al enige weken zijn we bezig met de Eerste Challenge 'Alles Mag' bij ons nieuw blog Carlin's Kaartenparadijs. Leuk dat er al zoveel inzendingen zijn, maar er kan natuurlijk nog veel meer erbij ! 
Tot eind augustus kunnen jullie je kaartjes plaatsen !  

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor !
Groetjes,
Karin.



5 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje! Toffe persoonlijke uitdaging. Mijn nummer 2 verschijnt vrijdag. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke lift heb je er van gemaakt Karin. Lekker zomers in het mooie roze en die leuke fiets. Morgen ga ik ook liften hoor vind het zo'n leuk initiatief van Marfien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaart voor de zomerliftreeks! benieuwd wat je volgende wieltjes zullen zijn... Ik probeer telkens een stukje woordenboek te gebruiken...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk kaartje met een mooie sketch! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijk kaartje heb je er van gemaakt, ben nu wel benieuwd wat je op de volgende kaart gaat doen, ha ha

    BeantwoordenVerwijderen