Volgers

donderdag 20 september 2018

Reminder Carlin's Kaartenparadijs

Hier het tweede kaartje wat ik heb gemaakt als voorbeeld voor de Challenge

BLOEMEN + SKETCH


Ik heb de set Country Floral  gebruikt. Het bovenste papier heb ik ge-embossed met papier uit een boekje van Action genaamd Punched Papier; het andere papier uit een oud setje; tekst zelfgemaakt gen gemat op een nieuw stansje ( weer eentje uit de verjaardagsset die ik heb gekregen ), de lijn middenin is een oud stansje, het emmertje ook, evenals de bloemetjes bovenaan.

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de Challenge Anything Goes bij Ally's Angels

Wil je graag meedoen en een digisetje winnen van Beccy, kijk dan vlug op het Challengeblog.




En nog  een leuk berichtje : ik heb bij Mijn Hobbyhonk gewonnen bij de Challenge met dit kaartje :

 Hartelijk dank Angela !


Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
Groetjes,
Karin.

11 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en gefeliciteerd met je winnende kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooi kaartje en gefeliciteerd met je top kaartje Karin
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje Karin en gefeliciteerd met je winnende kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je gewonnen had! Gefeliciteerd! Je voorbeeldkaartje is heel mooi. Ik heb net vandaag mijn kaartje geplaatst. Heel leuke schets!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi, de bloempjes staan weer buiten!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vrolijk voorbeeldkaartje heb je weer gemaakt, ziet er goed uit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je won, van harte! Dit is ook weer een mooie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stunning card Karin, I have not been able to participate at this stage in the challenge, too many DT cards to post.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart is dit geworden Karin!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great card and congrats on your win
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen