Volgers

dinsdag 20 augustus 2019

Reminder Challenge 13 ( augustus ) Carlin's Kaartenparadijs

Alweer de 20e van de maand en dat betekent bij Carlin's Kaartenparadijs dat we een reminder laten zien van de lopende Challenge :

MARITIEM + TOUW
MARITIME + ROPE

Zie hier nog een kaartje wat ik heb gemaakt :


De meerpalen komen weer uit de Smooth Sea Set , de zeester en schelpen uit de By the Seaside Set beiden van Beccy Muir.

Ik heb een achtergrond met Te Gekke Krijtjes gemaakt, nadat ik de geprinte digi's heb gemaskeerd. Een zeezicht vanaf een strand. Heel simpel dus. De tekst is geprint. Digi's ingekleurd met Derwents. Met een blauwe fineliner nog een randje gemaakt op het kaartje.

Willen jullie graag een leuke digiset van Beccy winnen, doe dan mee met deze Challenge !

Willen jullie nog graag meer voorbeeldjes zien kijk dan HIER

Met dank aan onze sponsor :

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
Groetjes,





10 opmerkingen:

  1. Mooi! Heb gisteren de krijtjes ook weer van zolder gehaald, dit is weer een goed voorbeeld voor mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat mooi, is deze maritieme kaart.
    Leuke reminder.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tof die palen met het touw eromheen, heel mooie achtergrond met je krijtjes!
    Ik maakte gisteren ook nog een kaartje voor jullie toffe challenge. Link ik binnen een paar dagen.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Karin
    Mooi voorbeeld kaartje heb je gemaakt!
    Om even terug te komen op jouw vraag, die badge heeft iemand op het blog voor mij gemaakt, ik ga even zoeken naar haar adres dan geef ik dat aan jou, ik weet überhaupt niet of ze deze nog maakt, maar vragen staat vrij.....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt en met die krijtjes kan je wel mooie achtergronden maken hé!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuk voorbeeld van een maritiem kaart.
    Leuke combinatie van de mooie stempels.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Karin! Je achtergrond is prachtig geworden met de krijtjes! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, leuk het blauwe randje!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje! Prachtige reminder!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Rustgevend hoor.
    Ik blijf nog steeds in vakantie stemming op deze manier.

    BeantwoordenVerwijderen