Volgers

maandag 20 juli 2020

Reminder Carlin's Kaartenparadijs

De 20e van de maand hebben Carla en ik een reminder voor jullie voor de lopende Challenge bij
Carlin's Kaartenparadijs.

In deze zomerse maand hebben we het jullie gemakkelijk gemaakt met het thema ;

ALLES MAG/ ANYTHING GOES

Zie hier mijn kaartje :


De digi die ik hiervoor heb gebruikt is er een uit een setje wat niet meer te verkrijgen is bij de WEBSHOP van Beccy. Het is een hortensia ( hydrangea ) uit de gelijknamige set.
Deze met paars ingekleurd, en gemat op een ronde mal ( Joycraft ) in dezelfde kleur.
Dit op een witte kaart, met nog een bloementak eronder. Een tekst van een stickervel gebruikt en dit was voor een dame die 100 jaar werd zoals jullie kunnen zien.
Mijn moeder wou een kaartje specifiek voor de jarige, dus ik zei ik maak wel iets want dergelijke kaarten zijn moeilijk te vinden.

Inspiratie gekregen ? Doe dan nog tot eind deze maand mee met de Challenge !

Nog welkom aan mijn nieuwe volgertje Natascha, leuk om ideetjes bij elkaar op te doen !

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,

14 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Really pretty card. No dentist today, wasn't well and had to be cancelled...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een mooie kaart gemaakt voor deze bijzondere gelegenheid!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow ! 100, wat een mijlpaal ! helemaall euk en mooi kaartje is het zo !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie felicitatiekaart voor de 100jarige, Karin!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart voor een mooie leeftijd.
    Schitterend gemaakt Karin.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Karin this is a stunning card. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card Karin, love the die you used.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje Karin. Voor een 100 jarige...wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje Karin.
    Wat een leeftijd zeg.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie inspiratiekaart maakte je voor de leuke challenge Karin.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik denk ook niet dat je in de winkel veel kaartjes voor 100-jarigen vindt... Heel mooi gemaakt Karin.
    Ook de verjaardagskaart die ik net in de brievenbus vond is een hele mooie! Dankjewel !
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow 100 dat is zeker dit mooie kaartje waard!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen