Volgers

woensdag 21 oktober 2020

Happy Birthday

 Mijn schoondochter Wendy heeft een webshop, genaamd wenniesshop , en nu verkoopt ze ook een paar spulletjes om kaartjes te maken.

Natuurlijk wil ik haar graag steunen en heb een pakketje papier en een snijmal gekocht.

Hiermee aan de slag gegaan en dit is het resultaat :


Het dp komt uit het setje Bloemen de snijmal is HIER te vinden.

Een simpele kaart want de mal is al druk genoeg en het papier ook. Een rondje gestanst uit papier wat ik eerst heb ge-embossed. Een paar pareltjes erop als versiering.

Nog een vraagje : hebben jullie dat ook als je een URL wilt kopieren als foto dat je een foutmelding krijgt ? 

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,

Karin.

12 opmerkingen:

  1. Wat een pracht van een stans heb je gebruikt, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaart Karin, mooie stans.
    Op je vraag terug te komen daar heb ik nog geen last van gehad Karin.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kaartje karin...leuk die stans op het mooie designpapier
    En nee daar heb ik NOG geen last van met foto urls te kopieren...en hopelijk blijft dat zo ;-))

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje met prachtige stans, Karin
    Ik weet geen antwoord op je vraag...
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Karin this is a stunning birthday card. That is a fantastic die you have used. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en mal!
    Ik kan je niet helpen met je vraag.
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje met een heel mooie stans die inderdaad niet veel extra nodig heeft.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is such a beautiful , brilliant card and awesome colours and great design. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De stans is een echte blikvanger op je kaart, dus veel meer heeft het niet nodig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi papier, leuke kaart zo 🤩. Nee, ik krijg geen foutmelding... groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met je mooie nieuwe stans en papier Karin.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen