Volgers

zaterdag 12 juni 2021

Diverse kaartjes

 Af en toe maak ik kaartjes voor de kringloopwinkel maar post die niet iedere keer op mijn blog.

Hier heb ik er nog een paar die ik al een poosje geleden naar Marfien heb gebracht voor de verkoop.

Bij dit kaartje heb ik me laten inspireren door het DP, echt romantisch dus dat moest een trouwkaart worden. Digi is van Beccy Muir

Hier heb ik de uiltjes van Beccy op verwerkt. Wel toepasselijk voor een huwelijksverjaardag vind ik.

En hier heb ik gespeeld met het DP wat heel mooi is. Meer als een tekst vond ik niet nodig.

Momenteel ben ik weer bezig met andere. Maar eerst weer een stapeltje maken voor ik ze afgeef. Met het mooie weer ben ik wat minder bezig met knutselen. Jullie ook neem ik aan ;)

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,

groetjes,

Karin.


13 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten, romantisch. De eerste en derde vanwege de kleur en het dp, de tweede omdat de uiltjes zo lekker aan het knuffelen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes en lief dat je ze maakt!
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Karin they are gorgeous. I love them all. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Three fantastic cards. Enjoy making more. Anesha x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaarten Karin
    Daar kan het winkeltje weer mee vooruit
    Ik knutsel nogal eens in de avond overdag komt het er niet van,veel te mooi weer
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaartjes voor jubilea, weer mooi aangevuld, nogmaals: dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn weer mooie kaarten voor de kringloopwinkel Karin. Hier wordt ook minder geknutseld hoor. Wel lekker lezen en breien in de tuin in de schaduw.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaartjes Karin. Soms heeft papier ook niet meer nodig. Dan is gewoon jammer om daar van alles overheen te plakken.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Drie mooie en verschillende kaarten heb je voor de kringloopwinkel gemaakt. Voor elk wat wils qua stijl.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaartjes maakte je Karin.
    Voor mij maakt het niks uit, ik knutsel gewoon door aan mijn kaartjes, weer of geen weer hihi

    BeantwoordenVerwijderen