Volgers

dinsdag 12 oktober 2021

Meubels

 Deze keer geen kaartje maar iets anders :

We hebben een vitrinekast en een dressoir in massief eiken staan die mogen GRATIS worden afgehaald.

Voor info over de afmetingen  en foto's kijk HIER

Misschien interessant voor de Zeeuws- (Vlaamse ) bloggers.

Ik heb een poging gedaan om ze weg te brengen naar de kringloop en het Leger des Heils, maar beiden zitten overvol met dergelijke meubels kreeg ik als antwoord. Met andere woorden je krijgt ze aan de straatstenen niet kwijt voor het moment.

Ook zonde om zulke nog goede meubels naar het stort te brengen, vandaar hier nog een poging.

Groetjes,

Karin 

2 opmerkingen:

  1. mooie kast Karin
    maar helaas ik heb er geen plek voor
    wij hadden dat afgelopen zomer ook met 2 mooie oma stoeltjes, de kringloop had er geen belang bij en om naar de stort te brengen vond ik jammer, dus op marktplaats gezet, gratis, maar er reageerde niemand, de stoeltjes alsnog in de auto gezet en net toen ik bijna weg wilde rijden liep er iemand langs en die wilde ze hebben voor een bosje bloemen.....nu mogen ze bij die mevrouw wonen...
    Succes ermee!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kasten Karin, ik heb er ook zo staan me ze zijn een deur groter inderdaad dat is het wie wil dat en heeft de plaats ik zit er ook nog mee en heb nu beslist het app maar bemeubeld te verkopen. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen